Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ahpadt og sesam sine poster blei fjernet i posten "Hvilke forum medlemer husker du i hodet?" på side 12.

edit: Det var nok Sesam som hadde ferie da.

Endret av robB
Skrevet
ahpadt og sesam sine poster blei fjernet i posten "Hvilke forum medlemer husker du i hodet?" på side 12.

edit: Det var nok Sesam som hadde ferie da.

Jepp. Jeg snakka med han om det på MSN etterpå. "Bare slutt å spam". "Javel, sjef" skrev jeg. ;)

Skrevet (endret)

Pappa er uberglad for at lidl kom til norge... "Da får du smakt skikkelig mat, gutten min!" Pappa er selvfølgelig tysk... Han får nyte pølsene, ølen og "kvark"en sin alene :p

EDIT:

Jeg får treer i tysk, er jeg ikke flink til å utnytte resursene? :p

Endret av Blackslash
Skrevet
*Putte pizza i ovnen*

Kjøpte sånn trepack med tomatsaus, ost og skinkepizza idag for 24.90. Blir arg hvis den smaker piss.

Den er vel tilfeldigvis ikke fra Lidl? For de smaker spy :sick:

Neh. FirstPrice. 3x 250g pizzaer.

Skrevet
Pappa er uberglad for at lidl kom til norge... "Da får du smakt skikkelig mat, gutten min!" Pappa er selvfølgelig tysk... Han får nyte pølsene, ølen og "kvark"en sin alene :p

Hehe, mor isolerer seg fra alt som minner henne om Lidl, og det gjør forsåvidt jeg og etter mine første, skremmende minner :no:

*gjømme seg i isolasjon*

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg skal ha nynorsk tentamen i morgen. Ser lyst på det og tenker med meg selv "jeg er den eneste som får skrive på pc". The dream of the nerd comes true.

Skrevet

Skolen min har nettopp satt opp WLAN i hele skolebygget, så fikk jeg bruke lappis på en eller annen prøve en gang, så jeg satt å googlet etter svarene, og tittet innom forumet nå og da :p

Skrevet

Gratulerer ananas!! Dette var utrolig bra gjort av deg. Håper for din skyld at du er veldig kresen neste gang og finner deg en god gutt/mann som behandler deg som en dronning og er renslig. :)

--------------------------------------------

Fy pokker eg trodde klokken var 03 eller noe. Er drit trøtt og kommer til å kubbe som en liten valp når eg legger meg.

Skrevet

Skolen min fikk wlan for ikke så lenge siden... Og den lange frypteringskoden er det bare rektot som kan, - Tror de! De hadde ikke regnet med at skolens "nerder" skulle få tak i den... Så nå her jeg og en venn av meg koden for alle skoler i bæreum :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...