Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teens!

Hei igjen, I've missed you! Har kost meg i London i helgen, uten nett. Har storkost meg, kjøpt en haug med nye filmer og rett og slett hatt det greit. Takker så meget for PMs og hilsener her på SO3, koselig at folk tenker på meg.

:love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SF Norge kommer ikke til å gi ut Star Wars Episode 3 på VHS, mad andre ord, Star Wars samlinga mi på VHS kommer for alltid til å være ukomplett :cry:

Prøv å trøst meg den som klarer.....

ehs5: quoter meg selv :blush:

Skrevet
*kaste sin router fra et fly på 1 milliard meters høyde med en kraft som kun 1000 atomgeneratorer kan generere i bakken*

Kan umulig falle fortere enn 9 meter i sekundet hvis jeg husker riktig.

Tull. *spesialkrefter aka supermann* :cool:

Skrevet
SF Norge kommer ikke til å gi ut Star Wars Episode 3 på VHS, mad andre ord, Star Wars samlinga mi på VHS kommer for alltid til å være ukomplett :cry:

Prøv å trøst meg den som klarer.....

ehs5: quoter meg selv :blush:

Hmmm. Så visst ikke den posten jeg. Har også alle star wars filmene på vhs untatt 2ern. Vi fant den ikke på VHS! Lider samme skjebne som deg Icedude!... :cry:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
kjipt at filmindustrien bruker slike "dirty tricks" for å få brukeren til å kjøpe alle filmene på nytt på dvd.... :nei:

:yes:

Skrevet (endret)
Jeg vil heller onanere med sandpapir enn å trykke på BUNDY's linker.

Hva går BUNDY's linker ut på?

han driter, tar det på en sprøyte, tar og sårøyter de i kuken, ig runker, å "bæsjer" han også

Nok sagt?

Nerdvanna, det var fra msn. personelig samtale, get it?

edit:dobbelpost, jaja. nite nite :)

Endret av BUNDY
Skrevet
Noen som har lagt merke til at So3 er opprettet klokka 05:20? :cry:

05:22!

Uansett, helt vanlig med aktivitet på den tiden av døgnet. :p

Var i det minuttet forumet var operativt etter oppgraderingen til IPB, var passe trøtt da..

XeRam: Nupe

Skrevet (endret)

Blei ahpadt utestengt i to uker nå?

edit: tydlegvis ikke, det var noen som blei det av Dahle.

Endret av robB
Skrevet

:cool: Akuratt runna HL2 !!

Herregud for et godspill!

Etter jeg satt igjen og credits-teksten begynte, merket jeg at jeg asap pådro meg *nå-kjøper-du-automatisk-hl3-pga-enkelt-nok-at-du-lurer-så-grundig-på-hva-som-skjer-etter-dette-syndromet*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...