Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Darkness er for pyser. :p

Gggggggggggggggggoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooodddddddddddddddddddddddd Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggg Vvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvviiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmm!"#¤#"¤

Tok en kjappis i dag. ;)

Endret av ahpadt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kine: Nei bare sent oppe. Var ikke vitsi å legge seg når man er klin våken noe eg forsatt er og om en time kommer en kompis og henter meg for å mekke på den nye rally bilen sin. Jaja kanskje eg eg deilig trøtt inatt istedenfor. :D

Skrevet

Ingen skole på Fredrik i dag. Først så misforsto han litt angående buss, og så var bussen fra byen ganske full når den kom, og mange sto og ventet, derfor sa bussjåføren stopp, lukket dørene og kjørte fra folka. :hm:

How rude!

Skrevet
Kine: Nei bare sent oppe. Var ikke vitsi å legge seg når man er klin våken noe eg forsatt er og om en time kommer en kompis og henter meg for å mekke på den nye rally bilen sin. Jaja kanskje eg eg deilig trøtt inatt istedenfor. :D

Hehe! How slaskete! :)

Skrevet
Fikk gå hjem i dag, lærer så daua

Død lærer? :ermm:

Er hjemme igjen, men må på sykehuset etterpå, tar glukosebelastning.. Drakk rent sukkervann i stad, var UFATTELIG stygt! :yucky:

Nåja, tilbake til CS..

Skrevet

Nå har jeg hatt naturfag prøve og engelsk, nå er det matematikk også 1 studietime og senere 2 tysk timer. Mandag er så kjipt som du får det.. Bare glad jeg er ferdig med naturfagprøven. Er så trøøøøøøøttttt!!!

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Deilig med fritime. Jeg klarte å kortslutte en krets på pc-rommet.

Skrevet (endret)
Stakkars, stakkars deg. :no:

Jeg har ombestemt meg. :p

Etter hva jeg forsto på en kamerat, så ble det ikke sjekket fravær idag. :D

wh1te, gratulerer.

Endret av fredrikrb
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...