Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

AAhhh... formatert :)

Koblet meg til nettverket for 5min siden nå, hvis jeg får virus igjen nå så SMELLER DET!!!

Nå må jeg kopiere tilbake alle filmene osv av en på LAN't :D

Over 60-70GB :scared:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:!: dog.

Ei venninne av meg fortalte hun å typen drev på med sånn speed fucking. Alså bli ferdig med akten på kortest mulig tid der det var forutsetning at begge kom.

Jaja skulle hatt en dame her jeg også :whistle:

Skrevet

Fuzzy har du ordentlig firewall da? Å koble seg opp på det nettverket virker mer som selvmord for maskinen din. Virusene sprer seg fort som fan på nettverk.

Skrevet
Fuzzy har du ordentlig firewall da? Å koble seg opp på det nettverket virker mer som selvmord for maskinen din. Virusene sprer seg fort som fan på nettverk.

Kjører siste programmet til Symantec (9) og firewall .

Ikke hatt tid til å laste ned SP1 og 2, men skal det snart...

Skrevet
:!: dog.

Ei venninne av meg fortalte hun å typen drev på med sånn speed fucking. Alså bli ferdig med akten på kortest mulig tid der det var forutsetning at begge kom.

Jaja skulle hatt en dame her jeg også :whistle:

Hehe. Speedfucking der det gikk for henne også? :hmm: den var vrien. :whistle:

Hehe skulle hatt dame her også.... men hun ville ha bli skadet siden eg ikke har fått meg noe på evigheter. :(

:ermm:

God natt btw. :green:

Skrevet (endret)
God morgen folkens... :)

Speed fucking... Hvorfor bli ferdig med nytelsen så fort, når det kan nytes i flere timer?  :roll:

Morn Caddy :)

Tja.. Si det du ;)

Prøve nye ting vettu

Edit:

La på en ting

Endret av Stish
Skrevet
HØGG!!! Jeg hater Access.. Hater når jeg ikke får ting til.. GGNNNNHH!!!!!

Kanskje du skulle komme på datakort kurs her på Varodd da? :) Her har vi gode lærere, som får folk som ikke har tatt i en datamaskin før, til å få 80-90% på testene... :p

Skrevet
AAhhh... formatert :)

Koblet meg til nettverket for 5min siden nå, hvis jeg får virus igjen nå så SMELLER DET!!!

Nå må jeg kopiere tilbake alle filmene osv av en på LAN't :D

Over 60-70GB :scared:

Partisjoner :ermm:

Skrevet

Steike for en rar smak jeg har i kjeften, og ikke f at den vil bort... Prøvd frokost, tyggis, drikke masse, pusse tenna :hrm: går snart for en kanne bensin

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...