Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
pfff....tre ord leken blir stengt,men denne møkkatråden lever enda :mad:

Se på meg, jeg skriver setninger med innhold og mening. Det mye slikt utenfor tre-ords-leken. :)

Skrevet (endret)

Fornuftig og fornuftig...Visste nå ikke helt jeg. Syns jeg ofte leser:

Eks:

Spiser ostepølse...

I dag var jeg på skolen...

Så en blå Mercedes i et lyskryss i dag...

og alt annet mulig piss man finner på. Tre ords leken var hvertfall morsom til tider. Denne tråden er jo... :hrm:

Endret av CurSe
Skrevet

Spamme kan man ikke da :p les første post.. Takk til den som gjorde så jeg kom på PCTV PRo kortet mitt.. døtta det inn.. så nå ser jeg på tv :p finner bare ikke noe å se :p

Skrevet

Nå begynner det heldigvis og bli for kaldt for den forbanna myggen, men alskens andre fluesaker finner på mystisk vis veien inn på rommet. Kunne ikke Gud programert de til å ble tiltrukket av noe annet enn lys... :(

Skrevet

HJEEELP! Jeg og en kompis er i finalen i CS på lanet, HEEELP! Det er høy musikk her, vi spiller 1.5, er det noen som kan kommandoen for å få opp volumet på footsteps? Altså KUN footsteps? Jeg kan "volume [tall]" men bare footsteps?

Skrevet (endret)
Tror jeg legger meg nå. Natta!

Natta :)

*vinke til haddis* Trengte at du la merke til meg nå, skal ikke whine med denna tråden for jeg føler at jeg ikke gjør annet enn å whine her. finnes andre tråder til å whine i og eegntlig kan jeg bare finne et annet sted å whine elns..

Men jeg må få lov til å dra frem denne: :cry:

Edit: Og for sikkerhets skyld drepte jeg so3..

Endret av Anette_
Skrevet (endret)

Hehe denne kommer nok aldri til å dø uansett. Å den er jo til å si det man mener/føler da. Mye rart som er lagt ut her, spesielt etter litt fuktige kvelder ute... :ermm:

Men en eller annen plass på veien falt jeg ut. Kanskje når jeg måtte bla meg igjennom 20 sider med poster som inneholdt en setning hver dag :p

But dont bother me. Bare sluttet å lese opp jeg.

Btw: doggy, vet hvordan det føles. Er veldig trøtt nå, men klarer bare å presse frem sånne halvgjesp som bare er der for å tirre frem en gjesp som aldri kommer :|

Edit: Neida still alive :p

Endret av Term
Skrevet

ARGH! Har spilt 2v2 i 5timer nå, hvorav 3av de var finalen, vi fikk likt resulttat gang på gang på gang... Første rundene:

-10 runder -inferno x2

Vi vant T de vant CT -(20runder)

-Best av 5 inferno x2

Vi vant CT og de vant T (10runder)

-Best av 3 på begge lag -dd2

Vi vant CT de van T

Best av 7 -dd2

Vi vant T de vant CT

-Så gadd vi ikke mer og ble enige om delt førsteplass på alle 4. Så får vi vite at vi får to segimann poser vi skal dele. Ikke noe annet. :shrug:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...