Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm, sitter og nesten sovner, og jeg skal på LAN om halvannen time; har ikke døgna før... LAN'et varer ikke lenger enn til kl 1200 i morra formiddag, menmen, lenge nok for meg... Noen tips for å holde meg våken når jeg nesten sovner allereder nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmmm, sitter og nesten sovner, og jeg skal på LAN om halvannen time; har ikke døgna før... LAN'et varer ikke lenger enn til kl 1200 i morra formiddag, menmen, lenge nok for meg... Noen tips for å holde meg våken når jeg nesten sovner allereder nå?

VANN, drikk masse vann. Cola og andre sprudlende drikker inneholder som regel store mengder sukker, som gjør at blodsukkeret ditt spretter i taket, for så å falle drastisk ned igjen (til et mye lavere nivå enn det hadde før). Og når blodsukkeret er lav, blir du trøtt.

Skrevet (endret)

Hmm, og vi som får servert et halvt BRETT med brus! :scared:

Tar med 2 0.5 liters IMSDAL flasker, må vel fylle på litt etterhvert uansett...

Men hvis man driker burs okntinuerlig da? En boks i timen f.eks? :p

Endret av -Teddy-
Skrevet (endret)

Har tatt meg en 20mins nap... Rekker ikke sove noe nå, starter om 1t og 20 min!

EDIT: Men jeg siiter vedsiden av en uten sølvteip og sprittusj, kan vel ta en 20mins nap på LAN'et og... Er bare kompiser der, og det skal visstnok være noen foresatte der, så det kan vel ikke være døden....? :innocent:

Endret av -Teddy-
Skrevet
Ah, er det høstferie overalt nå? *Gni seg i hendene* :)

Det er ihvertfall på østlandet.

Ikke overalt. Uke 41 her i Fredrikstad.

Et par tonn med prøver for meg neste uke altså. :thumbdown:

Skrevet

Skal du rapportere at Adawen ikke har bilde i "Recent pic post", trenger du ikke det. Vi har fått det med oss.

Er det et skrekkelig regelbrudd, send en PM til en av de andre moderatorene som er pålogget. Gå her og sjekk helt nederst. Moderatorer er i grønt og rødt.

Skrevet
SnowDOG_ - Så nå blir TV stuen i huset på ditt rom kanskje :p hehe om å så spikra saken på veggen din før noen rekker å si noe... :D

Hehe damn straight. Problemet er at monsteret veier ca 30kg eller noe. :wow: Bra bilde på den selvom den er gammel (årets tv i 95)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...