Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det er mange ting man skal gjøre, og mange ting man skal se. Det er for få timer i døgnet til å rekke det. :(

Hvorfor sitter jeg her og gjør lekser når jeg kunne vært på kafè? Dere har gjort meg til en jævla nerd! ... og jeg liker det. Hikst-hikst. Ny følelse i kroppen. N-e-r-d. Må smake på ordet. Det smaker egentlig litt søtt.

Fint dikt jo. :)

Minte meg på at jeg må gjøre lekser... :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Thea: Det er inholdet som teller, ikke lengden ;)

Synd at innholdet er så frikkin patetisk. Noen på msn-lista mi som har lyst til å lese over den i kveld og dømme den nord og ned? SI JA!

Skrevet
Flott! Then we have a date!

Regner med å være ferdig før eller etter Robinson :love:

næ, skal du bli ferdig før eller etter?

næmen, det kan jeg ikke tro

Skrevet

Reporterene til The Weather Channel ruler. Na ble en av dem nesten truffet av et jaevla trafikklys! Dumme reportere som MA ut i en orkan med 100mph vind...

Skrevet
Thea: Det er inholdet som teller, ikke lengden ;)

Synd at innholdet er så frikkin patetisk. Noen på msn-lista mi som har lyst til å lese over den i kveld og dømme den nord og ned? SI JA!

"JA". Om ikke jeg gjør noe annet da. :p

Skrevet
Hittil har jeg skrevet en halv side med kåseri på nynorsk. Yeah, bare to og en halv side til to go! :(

ånei jeg kom på at jeg også skal skrive ferdig sånn skit i nynorsk.. skrev tre linjer forrige gang så jeg burde få ræva i gir nå :evil:

Skrevet
Hjelp. Jeg har No Doubt - It's My life på hodet.. Arrrh! :cry: Kan noen drepe meg?

Hør på noe annen musikk, høyt. Helst litt hard metal. Kurerte bananaphone for meg. :)

Skrevet (endret)

Ooooh, it's my life, Don't you forget, caught in the crowd...

*tralle*

(Hører selv på Manic Street Preachers).

Edit: Ring, ring, ring, ring, ring, ring, bananaphone!

Banaaaaaanaphone!

Endret av Goophy
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...