Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sier god natt jeg! Føler meg ikke så bra :dontgetit:

Jeg sier det igjen, for det kan ikke sies nok: Måtte alle som ikke liker TOL ha et katarrfritt liv.

edit: jeg var på toppen av topp 10 i et sekund, før Natrium tok kronen... Jaja :p

Endret av SteffyBoy
Skrevet
Fanken eg gleder meg til jul!!  :w00t:  :love:  :w00t:

ja, det er jo ikke lenge til :roll:

:D saken var det at eg fikk noen gaver en tante sendte og det var slik julestemning her at det var til å ta på. :love:

Skrevet
Fanken eg gleder meg til jul!! :w00t::love::w00t:

Noe spesielt du sikter til? Nye underbukser fra ymse slektninger?

Tror det blir lite gaver her i år, har en avtale her i familien min... Ingen over 19 får gaver av andre en foreldre og besteforeldre :(

Skrevet
Fanken eg gleder meg til jul!!  :w00t:  :love:  :w00t:

Noe spesielt du sikter til? Nye underbukser fra ymse slektninger?

Tror det blir lite gaver her i år, har en avtale her i familien min... Ingen over 19 får gaver av andre en foreldre og besteforeldre :(

ER vel ikke gaver som står høyest i listen egentlig. Er hele stemningen. Maten og kosen. :love:

Anyways.

:hmm: *spille litt sof2*

Skrevet

Julen de siste årene har vært noe dritt helt opp til selve julaften. Da går det an å slappe litt av og skufle innpå med digg mat og kålrabistappe.

Kanskje jeg burde begynne på julepresangene allerede nå, så slipper jeg stresset. *Notere bak øret*

Skrevet

Der sa du noe!

[MentalNOTE] Kjøp julegavee allerede nå [/MentalNOTE]

Slipper å stresse i siste liten som alltid. De begynner vel med jule ting tidligere enn ifjor regner eg med. Det virker som om de hvert år starter tidligere med julen. :thumbdown:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...