Goophy Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Er jeg den eneste i en vanlig familie her eller? Nei.
ahpadt Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Er jeg den eneste i en vanlig familie her eller? Håper ikke det. Tror da at jeg er ganske så vanlig.
Goophy Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Jeg tror ikke tastaturet mitt likte et glass sjokolademelt over seg...
scoot Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 JEg har funnet ut at 12 liter bensin ikke varer lenge når det er fint vær og båten går bra
Smirnoff Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Høff... Noen litauere er blitt ansatt for å male gården der jeg bor. Litt slurvete i jobben sin er de, de har røska løs antenneledning fra antenna så jeg får ikke sett TV... Ikke rekker jeg opp til antenna heller for å få fixa det. Bleh... Suppehuer...
Black Star Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (gi meg selv advarsel... eller kanskje ikke :!: ) Jeg kan godt gjøre det for deg Neh... da rapporterer jeg deg til forumstyret
inaktiv000 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Camron: hmm.. motivasjonen bør komme fra deg selv, ikke at du blir presset Var på et utested i går med høy musikk... Det pep i ørene når jeg kom ut, men jeg regnte med det skulle gi seg i dag... noe det ikke har gjort Hører mye dårligere på høyre øre
tbend Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Hører mye dårligere på høyre øre Blir garantert å gå over... Men over til noe annet... Er det låv å slenge ut bannskap på forumet? f** i h******* slike ord...
inaktiv000 Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) tbend: takk, får tro deg... livet hadde blitt kjipere med dårligere hørsel :/ Ellers var det gøy i byen i går, masse stemning med Tall ships race osv.. Endret 8. august 2004 av cecolon
b-real Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ryddetid Og hvorfor i helvette kan ikke gammlingene finne på noe mere av interesse en kylling til søndagsmiddag?
HolgerL Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ryddetid Og hvorfor i helvette kan ikke gammlingene finne på noe mere av interesse en kylling til søndagsmiddag? Og du skal i militæret?
SnowDOG_ Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ahhh det er ikke godt å gå ut i altanen og se på utsikten når noe sånt ligger der: http://home.no/snowdog/bilder/Nabo_datteren.jpg
Camron Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 Ahhh det er ikke godt å gå ut i altanen og se på utsikten når noe sånt ligger der: http://home.no/snowdog/bilder/Nabo_datteren.jpg sit! bad dog!! sit!!! :!:
Camron Skrevet 8. august 2004 Skrevet 8. august 2004 (endret) men nå spiller Arsenal-Manchester U !!!! tror det er Amsterdam-cup ellerno.. åja..de viser det live på viasat sport 1... EDIT: forresten, det var ikke amsterdam-cup.. det er kampen mellom fjorårets seriemester og FA cup-vinner i England..altså community shield... Endret 8. august 2004 av Camron
Anbefalte innlegg