Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trodde dere skulle slå opp, vertfall no i den duren? :hmm:

Eller tar jeg feil`?

Anyways...grattis med ny topp :thumbup:

Vi skulle... helt til han kjøpte ny topp :p

Neida, har tatt meg en lang prat med han.I fire timer for å være korrekt. Kan ikke si annet enn at han er glad i meg :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er du glad i han da? ... :dontgetit:

Ja, jeg er glad i han, men jeg er absolutt ikke like glad i han som han er i meg. Det kan by på problemer. Tror jeg. :hmm:

Skrevet
Ja, jeg er glad i han, men jeg er absolutt ikke like glad i han som han er i meg. Det kan by på problemer. Tror jeg. :hmm:

Byr alltid på problemer det derre Thea :(

Skrevet

Er det ikke typisk, skulle legge meg å lese bruksanvisningen til mobilen så sovnet jeg helt til nå. Lesing er sovemedisin :roll: hmm sulten...Får vel bare labbe ut på kjøkkenet å sjekke om det er noe dødt og godt i kjøleskapet.

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Tror jeg skal ønske meg dette i bursdagsgave, så kan jeg ha live-sex med allyse :we:

Du skal ønske deg en reply i SO3?

(eller er det bare opera som klikker?)

Skrevet

Siden sist jeg var her, har mamma fått sitt lille raseriutbrudd som hun får nå og da. Den nye toppen ligger i søpla, og hun har slengt kald te over hele sengen min. Jeg snek meg ut på verandaen, og snek meg inn igjen nå. Har planlagt å hente toppen og hente nytt sengetøy når hun har gått for å sove. Dumme kvinnfolk, jeg tror at etter tretten år med akkurat samme raseriutbrudd, vet jeg hvordan å unngå krangler. Jeg er en mester. Rett og slett genial. :ermm:

Skrevet
Siden sist jeg var her, har mamma fått sitt lille raseriutbrudd som hun får nå og da. Den nye toppen ligger i søpla, og hun har slengt kald te over hele sengen min. Jeg snek meg ut på verandaen, og snek meg inn igjen nå. Har planlagt å hente toppen og hente nytt sengetøy når hun har gått for å sove. Dumme kvinnfolk, jeg tror at etter tretten år med akkurat samme raseriutbrudd, vet jeg hvordan å unngå krangler. Jeg er en mester. Rett og slett genial. :ermm:

Må si din mor er flink til å straffe folk altså :nei:

Sinte mødre er no forbanna herk.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...