Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nah..ikke på den måten. Hvis du leser så står det at jeg traff henne...

Jeg er sulten..

Ah, ok... Bare kødda egentlig da :)

Spis, det hjelper ;)

Skrevet

*lure på hva jeg skal spise*  :hmm:

word!

Litt sulten nå ,men har ikke lyst på noe av det vi har i kjøleskapet :p

det er et problem jeg kjenner :p

Skrevet (endret)

Samme her ScOoT, har ikke en dritt i kjøleskapet som er fristende men idag ble det brødskiver med nøkkelost og ett laaangt hår :yucky:

Og så såklart mjølk :dribble:

Edit: Div: leif.

Endret av ZkedaR
Skrevet

hehe, fant noen hatting baguetter som mor har i fryser`n.. Varme med smør + bringebærsyltetøy .. Det funker.. og seff 1/2 l appelsinjuice!

Skrevet

Huff nå regner det, det gir meg så utrolig lite lyst til å gå ned til bussen.. Kanskje jeg ikke gidder å dra til drammen :hmm:

Sc0ot: Har du et vindu med mobil og pda og et med søppel?

Skrevet
Huff nå regner det, det gir meg så utrolig lite lyst til å gå ned til bussen.. Kanskje jeg ikke gidder å dra til drammen :hmm:

Godt spørsmål anette, nei, jeg bare "zæpper" fort mellom begge trådene, siden det er denne og en tråd i mobilforumet jeg er aktiv i :p

Skrevet

Godt spørsmål anette, nei, jeg bare "zæpper" fort mellom begge trådene, siden det er denne og en tråd i mobilforumet jeg er aktiv i :p

ok.. Tenkte kanskje du hadde en av hver, det har jeg :thumbup:

Skrevet
Plagsomme nabounger, skriker som 3 år gamle jenter og skyter med kruttlappistol i flere timer... Og de er 12 og 16 :ermm:

Som sagt, fjortiser er ikke en alder ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...