Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er no dritt å se dårlig. Har -2,25 og -2,50, men jeg har visstnok veldig skjeve hornhinner også. Og når jeg har gått med briller et helt liv, ser jeg jo faen meg ingen ting uten...

Skrevet

heh.. jeg gidder ikke bruke linser. For mye styr:P

men det er kanskje litt annerledes til meg da, som bare har -1,25 og kan ta de av

når jeg trener og slikt;)

briller er sexy btw^^

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
minus fem her :w00t:

:scared:

Jeg har -2 og føler meg blind uten linser.

Har du ikke nødlinser? Jeg har 16 nødlinser oppspart på Brilleland, jeg.

Joda, men som sagt; jeg har ikke vært ute av huset på 4 dager.

Anbefaler deg på det sterkeste å få deg briller til bruk foran PC'n, kan bare legge linsene i saltvann til du skal bruke dem igjenn. Jeg gidder ikke veksle mellom briller og linser hele tiden så jeg har på briller til jeg drar ut. Har -3,5 selv så kommer ikke langt uten optisk korreksjon hehe.

Bruker briller på kvelden, men fant de ikke i går. Legger ikke dagslinser i saltvann jeg.

Skrevet

Da har jeg satt meg et mål for sommeren. Skal lære meg å spille gitar :p

Men så har jeg en pappa som har spilt gitar i nesten 40 år, så han kan sikkert hjelpe meg litt. :D

Skrevet

sluffy: send en PM til Jonki, han har holdt på en stund med å lære seg å spille (bass)gitar. Han har sikkert noen "dos" and "don'ts"

Skrevet (endret)

bfisk: Jeg har spilt bass en stund selv også. Og tidligere har jeg spilt Keyboard. Så en del "dos" og "Don'ts" har ejg inne :p

EDIT: Her stod det en del nyttig...

Endret av sluffy
Skrevet (endret)

The world er en imponerende cruise skip. :wow: så den kjøre forbi bergen da vi var ute og fisket om natten forrige dagen.

Edir: Faan eg HATER folk som ikke holder ordet sitt. Lover å gjøre noe og bare driter i å gjennomføre det. Faens mennesker.

Endret av SnowDOG_
Skrevet
The world er en imponerende cruise skip. :wow: så den kjøre forbi bergen da vi var ute og fisket om natten forrige dagen.

Edir: Faan eg HATER folk som ikke holder ordet sitt. Lover å gjøre noe og bare driter i å gjennomføre det. Faens mennesker.

åssen gårre med bikkja ? :)

Skrevet (endret)

SVARTE SATAN I HULE HELVETE: RESTSKATT PÅ 13 TUSEN KRONER! FAEN FAEN FAEN FAEN!

Edit: MOTHERFUCKER! Hva FAEN holder de på med på likningskontoret? Jeg har plutselig fått en formue på nesten 3 mill, og en inntekt på 170k i fjor? Hva FAEN? :wow: Hvordan i alle land og dager har de fått til det a?

Endret av bfisk
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...