Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
ahpadt: har redigert signaturen din. Du har ikke lov til å bruke ...

Ja. Har redigert den. Fikses asap.

Edit: Fikset.

Lagde den litt stor siden det er en ganske VIKTIG ting som jeg trenger hjelp til. Noen? :hmm:

Endret av ahpadt
Skrevet (endret)
En ting.. Hvordan kan det ha seg at vi maks kan ha 2 linjer i signaturen, og B|Real ha 4? :hmm:

Hvem har sagt at det er 2?

Forbudet mot spesifikasjoner i signatur er opphevet. Det betyr at reglene for bruk av signatur i korte trekk er følgende:

- Kun bruk av ren tekst + BBcode

- Teksten skal ikke overstige 4 linjer

- Størrelsen på teksten skal være satt til minste

- Bilder er forbudt i signaturen

- Innholdet skal ikke være av støtende slaget, av type personuthenging, rasisme etc.

Endret av B|Real
Skrevet
Litt pussig.. Fordi hos meg sier den at signaturen er for lang etter 3 linjer.. Kan det ha noe med at jeg har en URL på alle? :hmm:

Har med det å gjøre at BB-tegn telles som bokstaver og urls er jo ganske lang de også så det er nok forklaringa.

Bruker selv 296 av 300 mulige.

Skrevet
Litt pussig.. Fordi hos meg sier den at signaturen er for lang etter 3 linjer.. Kan det ha noe med at jeg har en URL på alle? :hmm:

Tell me about it. Det trengtes nifty handwork for å presse inn fire url-er inn i signaturen min (den er 323 tegn).

Skrevet
Tell me about it. Det trengtes nifty handwork for å presse inn fire url-er inn i signaturen min (den er 323 tegn).

Er da bare å bruke "shorturl", de websidene som man kan gå inn og lage lange adresser inn til nada.

Skrevet

Er da bare å bruke "shorturl", de websidene som man kan gå inn og lage lange adresser inn til nada.

Hvordan gjør man sånt? :hmm:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Hvordan gjør man sånt? :hmm:

TinyURL

Har selv 4 linker i sig.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...