Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)

Opera SUGER. Skal mekke en slik den skulle være.

Edit: hw_test2.gif

Endret av Slettet+9817234daf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opera å ser ingen forskjell på holger og wh1te sine versjoner (wh1te sin er mørkere i selve sortfargen, noe som ser bedre ut)...

Uff jeg liker ikke regn.. Vært ute noen timer nå det var kaldt... I morgen blir det film og litt diverse mekking på min lille maskin.. Kansje det tilogmed blir en worklog om jeg får gjort nok :)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
(wh1te sin er mørkere i selve sortfargen, noe som ser bedre ut)...

There you go. Slik ser det ut hos meg også.

Skrevet
Opera SUGER. Skal mekke en slik den skulle være.

Edit: hw_test2.gif

Om det er slik at transparenten i .png-filer ikke vises i IE, men i Opera, så er det jo IE som suger. Uansett, man må desverre føye seg etter flertallets nettleser :(

Skrevet (endret)

Det mørkegrå bildet er sannsyneligvis PNG, du bruker sannsyneligvis IE eller en IE-basert browser, og IE har elendig støtte for PNG mtp. gjennomsiktighet. Bytt browser til en som faktisk fungerer slik den skal.

EDIT: Var på feil side, ja.

Endret av HalTan
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Hvor mange "levels" har Farcry egentlig? Er nå et stykke inn i det huset ved siden av fyrtårnet.. tror jeg..

20

Skrevet

Må få kjøpt noen oppladdbare batterier siden eg har mistet en og må ha 4 til kamaraet. Har ikke tatt bilder i det siste og kjenner abstinensene. :S

Ellers så må eg også kjøpe dvd+r siden eg brente ut 3idag.

Ka mer uinterresant har eg å forteller? :hmm:

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Ka mer uinterresant har eg å forteller? :hmm:

Hm. F.eks. hvor mange røyk du har tatt idag.

Skrevet

Hehe er det ikke batterier i digital kamera så var det sikkert filmrull mangel før, blir bra når de nye batteriene kommer. Var vel noe NEC fant opp som varte utrolig lenge :thumbup:

Hva har du brent forno på DVD+ platene? :p Backups og hjemmevideoer

Skrevet (endret)
Hehe er det ikke batterier i digital kamera så var det sikkert filmrull mangel før, blir bra når de nye batteriene kommer. Var vel noe NEC fant opp som varte utrolig lenge  :thumbup:

Hva har du brent forno på DVD+ platene? :p Backups og hjemmevideoer

Hehe DVD images. Dvs dvd filmer. Master of commander, Kill bill, The last samurai. :w00t:

Edit: Brb boys. Må ut og ta natten 4 og siste røyk for idag. Hunden skal sikkert markere terretoriumet sitt igjen...

Endret av SnowDOG_
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Alkohol+Trampoline = A shitload of fun. :p

A shitload of pain.

Skrevet
Alkohol+Trampoline = A shitload of fun. :p

A shitload of pain.

Tok min baklengs salto spesial med skru og landing på kragebeinet et par ganger. :laugh:

Skrevet

Da har mitt lille linux eventyr startet :wow: Mandrake 10.0 er nå godt i gang med nedlastning.. Lurer på åssen dette går :dontgetit:

Jaja..selv hopper jeg i senga som ser veeeeldig myk ut atm.. Ble ikke mye søvn i natt for å si det sånn (sov over hos dama :p )

Natti natt :sleep:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...