SnowDOG_ Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Mmm :/ Går ut og tar meg en røyk....MED hunden. :/
scoot Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Mmm :/ Går ut og tar meg en røyk....MED hunden. :/ hehe, såpass ja, da blir det jo skikkelig plagsomt til slutt da
ahpadt Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Du kan vell ihvertfall SERIØST vurdere en sånn "løpe-skinne" som du henger ut ute. Da kan han ihvertfall få løpe litt av seg Edit: Da var da som pokker! Den store leife-kvelden. Endret 19. juni 2004 av ahpadt
scoot Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Du kan vell få tak i noen unger, og gi dem en 50-lapp for og gå tur med bikkja, så den blir vane med det
ahpadt Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Du kan vell få tak i noen unger, og gi dem en 50-lapp for og gå tur med bikkja, så den blir vane med det
kaiern Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Ble det tamt her, skal folka i kveld da ? Ikke en dritt Du da?
scoot Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Ble det tamt her, skal folka i kveld da ? Ikke en dritt Du da? Tenkte jeg skulle sitte her Er ikke stort annet og gjøre nå
ahpadt Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Ble ganske så dødt her ja. Sitter her ut kvelden jeg også
HolgerL Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 en gutt i klassen min lurer på 2 ting han heter vegard foresten og henger ofte her... det er mange som skriver ''LOL' nå og han lurer på hva det vil si/ betyr? han tror det betyr les og lær men jeg vet ikke... og det andre er blir man bedre i cs om man har bra grafikkort liksom får masse head -skutt og blir anti noob.. Også har jeg en liten spørs. som en 6unge i klassen min spør... hva står asl for??? jeg mener at det står for -age sex location mens han mener det står for age sex og living <--men det er jo stygt! og det er en spørsmål fra jonas en i klassen min, ''hvis hamstern din spiser opp grafikkortet ditt kan man da bare sette hamstern inn i pc'en??? jeg mener det er tragisk tenk og ideotisk men han har ofte rett så er det sant..?
scoot Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 en gutt i klassen min lurer på 2 ting han heter vegard foresten og henger ofte her... det er mange som skriver ''LOL' nå og han lurer på hva det vil si/ betyr? han tror det betyr les og lær men jeg vet ikke... og det andre er blir man bedre i cs om man har bra grafikkort liksom får masse head -skutt og blir anti noob.. Også har jeg en liten spørs. som en 6unge i klassen min spør... hva står asl for??? jeg mener at det står for -age sex location mens han mener det står for age sex og living <--men det er jo stygt! og det er en spørsmål fra jonas en i klassen min, ''hvis hamstern din spiser opp grafikkortet ditt kan man da bare sette hamstern inn i pc'en??? jeg mener det er tragisk tenk og ideotisk men han har ofte rett så er det sant..? eh.. om det ikke er stor kødd, blir jeg redd ..
Hoax Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Å sykt så vondt det var... *Grine* Dagens tips, ikke rengjør en ladd softgun. Tok ut magasinet etter å ha skutt 5 av 12 skudd og tok ladegrep på pistolen, vanligvis kommer kulene som da spretter ut av magasinet (2-3 stk) ut, men etter at jeg smurte pistolen med litt smøremiddel så satte ei kule igjenn i matings kammeret, jeg holdt munningen noen millimeter unna håndflaten og skulle skyte for å avspenne fjæren. "PANG! AU!" Har blodblemme i håndflaten.
scoot Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Å sykt så vondt det var... *Grine* Dagens tips, ikke rengjør en ladd softgun. Tok ut magasinet etter å ha skutt 5 av 12 skudd og tok ladegrep på pistolen, vanligvis kommer kulene som da spretter ut av magasinet (2-3 stk) ut, men etter at jeg smurte pistolen med litt smøremiddel så satte ei kule igjenn i matings kammeret, jeg holdt munningen noen millimeter unna håndflaten og skulle skyte for å avspenne fjæren. "PANG! AU!" Har blodblemme i håndflaten. Aaauch.. Var i kreta, så kommer en kompis av far inn og tar softgun`n min og sier: "er den ladd" "ja" , var en billig drit til 40 spenn, og han trudde det var en sånn leke som omtrent skyver de ut, så de dette ut, tok den i hånden. "pang".. "steeeiiiike, skyter hardt jo" ... HAHA.. holdt på og le meg ihjel!
Hoax Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Hehehe ja det er jo værst på nært hold da Klarte å treffe lillefingeren til en fyr med MP5'en min, han klarte ikke å bevege den på noen dager. Skal jo helst skyte midt på kroppen med sånnt, men var litt uheldig.
ahpadt Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Vad tycks om min nye avatar? Kanskje litt for kantete?
Hoax Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 (endret) Prøv blå kanskje, eller grønn med litt fadeout i kantene Edit: hmm da jeg skrev første linjen så jeg bare alien hodet hehe... Glem det Endret 19. juni 2004 av Hoax
Lufen Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Vad tycks om min nye avatar? Kanskje litt for kantete? likte den gamle bedre jeg da
ahpadt Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Grrr... Prøvde å paste den inn på transparent bakgrunn nå, men dere ser jo hvordan det gikk... Noen som vet hvordan jeg får en HELT transparent bakgrunn??
Lufen Skrevet 19. juni 2004 Skrevet 19. juni 2004 Grrr... Prøvde å paste den inn på transparent bakgrunn nå, men dere ser jo hvordan det gikk... Noen som vet hvordan jeg får en HELT transparent bakgrunn?? hva med å farge den i riktig farge?
Anbefalte innlegg