Gå til innhold

Over 4,6 millioner spilte Destiny-betatesten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase.....

 

Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4.

 

pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

JoseCuervo, den 30 Jul 2014 - 18:57, sa:snapback.png

Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase.....

Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4.

pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg.

 

--------------------------------------

 

Nei når konsollene har dårlige hardware (stort sett, om man har hardware fra midrange++) så er det heller ikke noe grunn til det, spesielt ikke med Steam klienten.

Jeg trodde også dette gjaldt PC (nemlig hehe)

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

 

JoseCuervo, den 30 Jul 2014 - 18:57, sa:snapback.png

Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase.....

 

Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4.

pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg.

 

--------------------------------------

 

Nei når konsollene har dårlige hardware (stort sett, om man har hardware fra midrange++) så er det heller ikke noe grunn til det, spesielt ikke med Steam klienten.

 

Jeg trodde også dette gjaldt PC (nemlig hehe)

 

Jeg tenker ikke på person, bare småflirer litt når jeg blar meg igjennom div poster på diskusjon.no og får et inntrykk av at pc kun gamere virker litt høy på pæra og master race og tror de er sportsutøvere :rofl: .

Men for all del, de får bare gjøre sitt. Gir meg noen latterkuler om dagen.

 

Jeg har alt av konsoller og en bad ass pc.

Lenke til kommentar

 

 

JoseCuervo, den 30 Jul 2014 - 18:57, sa:snapback.png

Haha, alltid viktig for pese kidsa og opplyse om at konsoll er dritt. Merkelig rase.....

 

Destiny betaen var iallefall konge, skal kjøpes til PS4.

pese? PC du mener? Jeg ser ikke at noen har skrevet noe dritt om konsoll i denne tråden. Visst det er Puro du tenker på, så kan det jo være at han ikke har en konsoll rett og slett. Jeg sitter med en gamer PC, så jeg ser ikke behovet for å fylla opp stua med konsoller itillegg.

 

--------------------------------------

 

Nei når konsollene har dårlige hardware (stort sett, om man har hardware fra midrange++) så er det heller ikke noe grunn til det, spesielt ikke med Steam klienten.

 

Jeg trodde også dette gjaldt PC (nemlig hehe)

 

Jeg tenker ikke på person, bare småflirer litt når jeg blar meg igjennom div poster på diskusjon.no og får et inntrykk av at pc kun gamere virker litt høy på pæra og master race og tror de er sportsutøvere :rofl: .

Men for all del, de får bare gjøre sitt. Gir meg noen latterkuler om dagen.

 

Jeg har alt av konsoller og en bad ass pc.

 

Ehhh ok... om du sikter til Puro bedriver du jo flaming selv her (passiv aggresjon i den hensikt å tirre på deg noen). Det er videre ikke et nytt fenomen at folk blir litt hjernevasket i forhold til det man har kjøpt å forsvarer kjøpet sitt (eller gaven sin)- Mac vs PC , Android vs Osx, Iphone vs Galaxy og ikke minst konsoll vs konsoll, forumer er stappfulle av dette. Har sett flamewars siden Amiga tiden så om du fortsatt finner det morsomt har du trolig ikke vært så lenge på forum, da har du det i så fall mye "morro" rundt omkring på div forum.

 

Flott ekstra info at du har konsoller å en "badass Pc" da får man på en måte inntrykk av at du er så opplyst å en fritenker!. Men tror nok de fleste inkl meg selv har nettop det, det betyr ikke automatisk at man ikke håper enkelte titler kommer til PC.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...