Gå til innhold

SNIKTITT: Borderlands: The Pre-Sequel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det PR-bilder dere bruker i artikkelen, eller egne? Og hvilken plattform er bildene i så fall fra? Ser mye bedre ut enn de forrige spillene.

 

Alle bildene er kreditert 2K Games. Det betyr at vi har fått de via pressesider, eller direkte fra utgiveren. Hadde vi tatt de selv hadde det stått Gamer.no i krediteringsfeltet. :)

 

I disse tilfellene er det rimelig å anta at det er PC-utgaven som representeres, selv om bildene også kan være såkalte «bullshots» ? bilder tatt av utviklerne direkte fra utviklingsmakinene som kan pøse ut bilder som er bedre enn sluttresultatet. Personlig holder jeg en knapp på at disse er nappet fra PC-utgaven.

Lenke til kommentar

 

Er det PR-bilder dere bruker i artikkelen, eller egne? Og hvilken plattform er bildene i så fall fra? Ser mye bedre ut enn de forrige spillene.

Alle bildene er kreditert 2K Games. Det betyr at vi har fått de via pressesider, eller direkte fra utgiveren. Hadde vi tatt de selv hadde det stått Gamer.no i krediteringsfeltet. :)

 

I disse tilfellene er det rimelig å anta at det er PC-utgaven som representeres, selv om bildene også kan være såkalte «bullshots» ? bilder tatt av utviklerne direkte fra utviklingsmakinene som kan pøse ut bilder som er bedre enn sluttresultatet. Personlig holder jeg en knapp på at disse er nappet fra PC-utgaven.

 

Tenkte meg det. Jeg ville tippet på bullshots, men ja, det er definitivt ikke X360/PS3-versjonen vi ser her.

Lenke til kommentar

Huff, dette har jeg svært lite tro på. Utviklet av et australsk studio backet av Gearbox's PR skryt om at spillet vil bli 'usensurert verden over', betyr dette i praksis at spillet kommer til å bli utrolig tamt pga. australske lover. Synd det ikke ble nevnt noe i denne sniktitten om nedtoning av vold evt andre ting som gjerne blir sensurert i enkelte land.

 

Jeg er og skeptisk til dette oksygen systemet.. Ser egentlig ikke underholdningsverdien av det men jeg blir jo bare glad om jeg tar feil, selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Huff, da var det på'an igjen altså. Blir nok å bruke for mye tid på dette spillet også. Borderlands er min favoritt!

 

Jeg kjente at jeg var litt lei etter det andre spillet og alle utvidelsene, så jeg håper at Gearbox kan innføre noe nytt når BL3 kommer ut en gang i fremtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...