Gå til innhold

Bestille fra MyTrendyPhone.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 8 måneder senere...

 

styrr unna mytrendyphone.no ren svindel: veldig lang liverings tid, pris pluss toll i tillegg som er ikke nevnt i total prisen.

STYRR UNNA.

 

Troll.

 

Har selv kjøpt ekstra batteri til min tlf derfra, uten at det oppsto noen avvik. Tok ca 1 ukes leveringstid.

 

Ellers så står jo dette under handlekurven

 

Merverdiavgift og toll

Alle varene sendes fra Danmark.

Vi gjør oppmerksom på at forsendelser på over 350 norske kroner inkl. frakt er tollpliktige og at det i de fleste tilfeller vil tilkomme norsk moms (25% av sendingens verdi).

Se våre salgsvilkår. Vi påpeker at det er kundens eget ansvar å få varene fortollet i fall de ikke blir merket ut av Tollvesenet.

Ellers henviser vi til Tollvesenets og Postens egne sider

 

 

Les kanskje?

Lenke til kommentar

 

Treg leveringstid. Ikke bestill for over 350(?) så slipper du fortolling og mva. 

 

Sjelden noen nettbutikk har levert kjappere til meg, så tydeligvis litt forskjeller ute å går her.

 

 

Bestillte varer det sto var på lager. Spurte 2 dager etter om de var sendt, noe jeg fikk svar på at de ikke var. Etter 5 minutter med teite svar kom det frem at noe nettopp hadde kommet på lager den dagen og det ville bli sendt innen kl 15. 1 dag, 1 helg og 1 dag etter det igjen var varen min sendt. Tok så 4 dager før den ankom postkassen her. 

 

Handler aldri der igjen. 

Lenke til kommentar

Skal du bare bestille noe enkle ting får du de ofte kjapt. Men har du reklamasjoner, kan man slite...

Reparasjoner av mobiler er helt på trynet, og meget lang ventetid..

 

Bestilte et av de beste skjermbeskytterne til min z1 compact. Den skulle tåle det meste, og være meget robust.

 

Fikk stor "knekk" skrått over skjermen etter kort tid. Skulle bytte skjerm, men så viste det seg å være skjermbeskytteren som hadde fått "knekk", ikke skjermen.. Tok kontakt med dem, men fikk bare beskjed at det ikke gikk på garantien. Så blokket de meg så jeg ikke kunne legge inn egen erfaring med produktet i nettbutikken.

 

De selger mye billige deler, som man like godt kan bestille direkte fra kina, hvor det hovedsaklig kommer fra.. Og det er ofte mye billigere, selv med frakt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...