Gå til innhold

Nå skal Google ha kjøpt Twitch for 6 milliarder kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, håper de ikke skal inn med G+ da spyr jeg

 

Sergey Brin har selv innrømmet mange feil og mangler ved G+, så det blir nok ikke sånn kjempeintegrert med det første kan jeg tenke meg.

 

http://mashable.com/2014/05/28/sergey-brin-google/

 

Vil regne med at man uansett vil kunne logge inn med Google-konto om man ønsker det da, men at man kan registrere konto utenom dette om man vil.

Lenke til kommentar

 

Huff, håper de ikke skal inn med G+ da spyr jeg

Sergey Brin har selv innrømmet mange feil og mangler ved G+, så det blir nok ikke sånn kjempeintegrert med det første kan jeg tenke meg.

 

http://mashable.com/2014/05/28/sergey-brin-google/

 

Vil regne med at man uansett vil kunne logge inn med Google-konto om man ønsker det da, men at man kan registrere konto utenom dette om man vil.

 

 

Ja jeg håper jeg fortsatt kan bruke min gamle twitch konto som vanlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Flott.. Da blir det vel et rettighetshelvete på Twitch også da..

 

Dette jeg er redd for også, hva er gode alternativer?

 

AtW

 

 

Azubu.tv, hitbox.tv og MLG.tv er de 3 jeg vet om som har greit innhold, men kun hitbox.tv er åpen for alle å streame på.

 

Problemet er at Twitch.tv er default i spillstreamingmarkedet på samme måte som YouTube er det i videomarkedet. Dette alene bør være nok til at myndighetene stopper dette oppkjøpet da Google allerede bruker YouTube i kampen mot Microsoft.

 

 

 

Money really talks..

Hadde noen lagt 1 milliard på bordet for en tjeneste du eide, hadde nok du også solgt på flekken. :) Uansett, hvis google ødelegger tjenesten vil det nok fort dukke opp alternativer som tar over.

 

 

Andre selskaper har også vist interesse, bl.a. Microsoft, men Twitch ønsket ikke å selge til de da de ønsket at Twitch skulle fortsette å være åpen for alle. Noe som er smått komisk om en ser på hva Google gjør med Windows Phone og Windows Store.

 

Og om en ser på nettopp YouTube så spiller det ingen rolle hvor mye Google fucker opp ett produkt når det allerede har ett "monopol"

Endret av Zicozz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Flott.. Da blir det vel et rettighetshelvete på Twitch også da..

Dette jeg er redd for også, hva er gode alternativer?

 

AtW

Hvorfor blir det det? Videoer fra spill tilhører den som spilte den inn, ingen andre har noen rettigheter.

 

Eneste som kan være en sak er beta under NDA osv men det er mellom han som lekker og spillutvikler

 

Ja er det en sponset turnering tilhører den de som holder den men detter er ikke ulikt om du streamer selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...