Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Etter jeg fikk meg tinder


Anbefalte innlegg

Etter jeg fikk meg tinder har jeg innsett at jeg blir nødt å leve som polygam sannsynligvis ut livet. Det er jo bare ufattelig mange digge menn overalt, og så lett som det er å komme i buksa på dem! Tenk hva du går glipp av om du holder deg til bare én ? Selv fuckmate'n min, som er rimelig sexy, får konkurranse daglig av alle de digge tinderfyrene.

Det blir jo litt som at om du står i en sjokoladesjappe og kan spise hva du vil, så tar du jo mer enn bare cognacsjokoladen.

 

Er det flere som er enig og hva synes dere om det å ta for seg av livets lyster?

 

jente20



Anonymous poster hash: 96dcd...1db
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Positivt: Masse god sex, gode opplevelser

Negativt: Risikere kjønnssykdommer (som varer livet ut.) Få rykte som slut som 'har pult halve byen.'

 

Noen trives best som polyamorøse eller polygamister. Hvis du vil leve alene eller finner en partner som er innforstått med og godtar det er det vel bare å kjøre på og gjøre som du selv vil (y)

Lenke til kommentar

Testet tinder for første gang i dag. Et spørsmål, er det meningen å være veldig direkte på tinder med seksuell flørting from the get go? Eller pleier folk å starte med small talk? Ser det er mange som ikke skriver noe om seg selv eller interessene sine, legger ikke akkurat opp til dype samtaler.

Lenke til kommentar

Testet tinder for første gang i dag. Et spørsmål, er det meningen å være veldig direkte på tinder med seksuell flørting from the get go? Eller pleier folk å starte med small talk? Ser det er mange som ikke skriver noe om seg selv eller interessene sine, legger ikke akkurat opp til dype samtaler.

 

Både og, men flesteparten er direkte etter min erfaring.. Har folk der som jeg har jevnlige, normale samtaler med, og andre som skriver ærlig fra første stund at de vil ha morro. Fant en fyr der jeg ligger en del med, med han begynte det som vanlige, lange samtaler om oss selv o.a, ga meg inntrykk av at han var en seriøs fyr, men når han hadde møtt meg en gang kom det klart fram at han ville ha sex. Nå forholder vi oss til hverandre kun på et seksuelt plan, men møtes ofte for pleasure - og det er gøy, så why not :)

 

Anonymous poster hash: 96dcd...1db

Lenke til kommentar

Det som kommer til og skje og som jeg og mange andre har opplevd er at du ender opp som "Hu der"

 

Dette er ikke en hemlighet og jeg hvor jenter havner om de "puler rundt"

 

Du blir hu som alle trur er dum, Som ingen gidder og være sammen med om de kjenner deg og du kan ende opp med og miste gode venner og skjære noen forhold i familien fordi det ikke er veldig akseptert at folk gjør nettopp det du beskriver. Jeg kjenner flere jenter som etter kort tid med "polygami" hvis vi skal kalle det det har nettop dette skjedd med, Venner begynner og visne vekk og om familien får vite at du er litt "løs" så blir mye følelser og respekt borte. Jeg bryr meg rett og slett ikke hva andre mennesker foretar seg så lenge det ikke går utover meg men jeg vet og har erfart at om folk holder på med det du sier du har lyst til så mister man også mye og du kan også ende opp med og få ting, ikke alle er gode ting.

 

Dette er som sagt en erfaring jeg har og noe jeg vet har skjedd med flere kjente og venner og ikke hva jeg mener om det.

 

 

Noen liker det, andre ikke. Er du en av dem som liker det, så kjør på! Ikke la moralister stoppe deg.

Problemet oppstår når venner,kjære og familie er moralister og får greie på dette. Som sagt i tidligere innlegg jeg driter i hva andre foretar seg men jeg vet hva utfallet kan være.

Edit: flettet dobbelpost

Endret av Tvillingsjel
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Er det så rart da? At folk ser ned på de som bruker tinder? Og da mener jeg både menn så vel som kvinner. Eller skal vi si gutter, like godt som jenter.

Sex er sunt og godt men en del forskning peker på at det å ha mange partnere er helsefarlig både fysisk og på sikt også psykisk. Du kan også måtte lyve om tidligere forhold for en potensiell fremtidig seriøs partner. Veldig mange ønsker ikke å være sammen med en som har hatt seg med hele byen.

Endret av Sectoid
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Er det så rart da? At folk ser ned på de som bruker tinder? Og da mener jeg både menn så vel som kvinner. Eller skal vi si gutter, like godt som jenter.

 

Sex er sunt og godt men en del forskning peker på at det å ha mange partnere er helsefarlig både fysisk og på sikt også psykisk. Du kan også måtte lyve om tidligere forhold for en potensiell fremtidig seriøs partner. Veldig mange ønsker ikke å være sammen med en som har hatt seg med hele byen.

Det er et godt poeng jeg glemte og bringe fram. Det hu føler nå vil nok ikke vare i årevis og vil derfor komme tilbake og bite hu i rævva den dagen hu faktisk vil slå seg til ro, det har skjedd før.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

kjør på jente, når man er 25 kan man tenke på å roe litt ned, når man er 20 skal man rase fra seg slik at man blir stabil og trygg i et livslangt forhold som kommer senere. Uvitenhet er største grunn til skilsmisse, en av partene har ikke fått oppleve hva som fins der ute, de ekteskapene som varer er dem hvor begge parter har dannet seg et inntrykk av hva som fins og kjenner med seg selv at de mer tilfreds med sin partner utifra den kunnskapen dem har tilegnet seg tidligere.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Positivt: Masse god sex, gode opplevelser

Negativt: Risikere kjønnssykdommer (som varer livet ut.) Få rykte som slut som 'har pult halve byen.'

 

Noen trives best som polyamorøse eller polygamister. Hvis du vil leve alene eller finner en partner som er innforstått med og godtar det er det vel bare å kjøre på og gjøre som du selv vil (y)

 

 

Da må du enten bestemme deg, eller finne deg en som føler på samme måte og ha et åpent forhold og akseptere at han også gjør det samme.

 

Personlig synes jeg samfunnet nå er på vei til å nå et punkt der sex tas FOR lett på.

Unnskyld meg, men TS er 20 år gammel. Hvorfor må hun ta et valg nå?

Lenke til kommentar

 

Positivt: Masse god sex, gode opplevelser

Negativt: Risikere kjønnssykdommer (som varer livet ut.) Få rykte som slut som 'har pult halve byen.'

 

Noen trives best som polyamorøse eller polygamister. Hvis du vil leve alene eller finner en partner som er innforstått med og godtar det er det vel bare å kjøre på og gjøre som du selv vil (y)

 

 

Da må du enten bestemme deg, eller finne deg en som føler på samme måte og ha et åpent forhold og akseptere at han også gjør det samme.

 

Personlig synes jeg samfunnet nå er på vei til å nå et punkt der sex tas FOR lett på.

Unnskyld meg, men TS er 20 år gammel. Hvorfor må hun ta et valg nå?

 

Om TS velger å ligge rundt med 20+ mennesker så må h*n for all del gjøre det - men TS må være klar over at h*n også må mest sansynlig svare for seg ved et seriøst forhold senere i livet.

 

Har ei vennine som alltid har vært mye større enn andre - hun startet på et kosthold, gikk ned i vekt, trente, opererte vekk overflødig hud og tok silikon. Dette skjedde ila 4 år og hun fikk plutselig oppmerksomhet fra gutter og iløpet av de 4 årene hadde hun også seksuell omgang med over 50 stykker og ingen forhold. Siste mannfolket hun traff - som hun faktisk var genuint interesert i - løy hun til når han spurte om hvor mange hun hadde vært tilsengs med. Når han da fant det ut mistet hun ham for godt. Ikke bare fordi hun løy men han syns hun viste utrolig lite respekt for sin egen kropp. En ting er om du har hatt 10 eller oppimot 20 partnere - men når du ikke husker navnet på flere enn 50...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg tenker at hvis hun har sex med 20+ personer og opplever å "måtte svare for seg" senere i livet, så burde hun finne en annen fyr. Det finnes faktisk menn der ute som er selvsikre nok til at antallet tidligere sexpartnere ikke spiller noen rolle.

Ja, godt poeng. Personlig så driter jeg litt i antallet men er du ikke ærlig om det derimot...

Lenke til kommentar

Hvem ønsker seg en partner - mann eller kvinne - som har pult hele byen/bygda?

Hendene i været... vær ærlig.

Nettopp.

For all del gjør som du vil, jeg skal ikke moralisere, og ingen andre kan bestemme for deg, men vær klar over at alle valg har konsekvenser. Å ha mange partnere er fysisk og psykisk risikabelt og har sterk korrelasjon til psykiske problemer og problemer med å etablere normale og stabile forhold.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Hvem ønsker seg en partner - mann eller kvinne - som har pult hele byen/bygda?

 

 

Er det å ha hatt 16 sexpartnere i en alder av 20 år, å "pule hele byen"? Jeg vil si det er ganske normalt å ha hatt et tosifret antall sexpartnere i den alderen nå til dags. Vet om mange på min alder som har ligget med 15-25 stk.

 

Anonymous poster hash: 96dcd...1db

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...