Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Hva synes dere om tjukke gutter?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 år senere...

Jeg og gubben veier over 300kg til sammen men ha ett fantastisk sex liv vi tenner på folk med kilo ekstra på kroppen begge to.

hadde en eks og da vi var sammen var han ca 170kg og jeg med mine 165kg så ble det nesten 350kg vi hadde sex nesten hver dag vi elska og hverandres store deilige kropper

Lenke til kommentar
Gjest 58d2e...88c

Har aldri vært sammen med noen som har vært overvektige, og har dårlige assosiasjoner til overvekt generelt. Vet det er fordomsfullt men det kommer i veien for å bli romantisk involvert med overvektige personer.

Dårlig impulskontroll, lav selvtillit, emosjonelle problemer, overspising og generelt spiseforstyrrelser. Er mye slike ting jeg får tanker om når jeg ser folk som har veldig mange ekstra kilo. Det gjør at jeg vegrer meg for å bli involvert. Å invitere det inn i livet mitt liksom.

Håper ikke dette var veldig vondt å høre. Det er mine ærlige tanker. Jeg dømmer ikke (mener jeg selv da), men har heller mye sympati for at det kan være vanskelig med mat for mange og er påpasselig med å invitere så mye positiv energi inn i livet mitt som mulig.

Anonymous poster hash: 58d2e...88c

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...