Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter: Hva synes dere om tjukke gutter?


Anbefalte innlegg

Hva mener egentlig dere jenter om tjukke gutter?

Kunne du ha innledet et forhold med en som var synlig overvektig?

Kunne du blitt tent på han under sex?

 

 

Hørte en gang fra ei litt eldre jente som nevnte noe som "Det er ekkelt å tenke på å ha sex med en som er feit, for da ligger fettet hans flytende oppå meg mens han holder på.. Usjj.."



Anonymous poster hash: bc962...0d0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

sannsynligvis på samme måte som du føler det med overvektige jenter.

 

TS her.

 

Har ikke noe problemer med å være i forhold eller ha sex med overvektige jenter. Men det er meg da. Jeg er gutt og gutter har kanskje lavere standard enn jenter flest har?

 

Anonymous poster hash: bc962...0d0

 

Det finnes en hel masse jenter som ikke har noe imot å være sammen med en overvektig mann. Jeg har to kompiser som begge er svært overvektig, dem har dame begge to.

 

Anonymous poster hash: e675a...df7

Lenke til kommentar

 

Smaken er som baken ;)

Noen ganger stinker den..? ;)

 

Kommer an på øyet som ser. Eller nesa som lukter ;)

 

Vel, jeg har av en eller annen grunn alltid vært tiltrukket av tynne, nesten undervektige gutter. Men alle venninnene mine foretrekker overvektige/chubby gutter over skinny.

Er du ikke fornøyd med kroppen din, TS, så tren, spis sunt, så kommer forandringene etterhvert. Er du fornøyd, så blåser du i hva andre sier og sjekker opp jenter med hevet hode!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

 

Går dere noen gang for en feit fyr kontra en med markerte muskler?

 

Gitt at begge har ok personligheter.

Jeg tenner mer på en med ekstra kilo, enn en som er tynn med markerte muskler.. :wee:

 

Tynn med "markerte muskler" teller vel kanskje ikke da de bare er...vel, tynne ^^

 

Tenker mer på en muskuløs type. La oss heller si en feit uten markerte muskler på 90kg, kontra en med markerte muskler på 90kg.

Lenke til kommentar

 

 

Går dere noen gang for en feit fyr kontra en med markerte muskler?

 

Gitt at begge har ok personligheter.

Jeg tenner mer på en med ekstra kilo, enn en som er tynn med markerte muskler.. :wee:

 

Tynn med "markerte muskler" teller vel kanskje ikke da de bare er...vel, tynne ^^

 

Tenker mer på en muskuløs type. La oss heller si en feit uten markerte muskler på 90kg, kontra en med markerte muskler på 90kg.

 

 

 

 

Går dere noen gang for en feit fyr kontra en med markerte muskler?

 

Gitt at begge har ok personligheter.

Jeg tenner mer på en med ekstra kilo, enn en som er tynn med markerte muskler.. :wee:

 

Tynn med "markerte muskler" teller vel kanskje ikke da de bare er...vel, tynne ^^

 

Tenker mer på en muskuløs type. La oss heller si en feit uten markerte muskler på 90kg, kontra en med markerte muskler på 90kg.

 

Spørs hvordan de 90 kiloene er fordelt, det ;)

 

.. og de bildene som er listet ovenfor, er bare direkte kvalmende.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...