Gå til innhold

Gratis Destiny Beta nøkkel


Sebbz

Anbefalte innlegg

Nøkkel: F9N-FC9-6TP

 

Har ikke PS4 så gir nøkkelen bort til en som har mer bruk for den :)

 

Betaen varer til 21.

 

How to redeem your Bungie Code

The codes can be registered on Bungie now. To register Bungie codes, please follow these instructions:

  • Go to http://bungie.net/beta and follow the instructions. You must have a valid Bungie.net account, so if you do not already have an account, you must create one
  • After you create or sign-in to your Bungie.net account, you will be asked to verify your email address before entering your 9 digit Destiny Beta code
  • Once you have redeemed your Beta code, your account will be approved for Beta access
  • Starting July 10, you must visit your account profile page on Bungie.net to select the platform of your choice
  • Shortly before the Beta begins for the platform of your choice (July 17 for PlayStation systems; July 23 for Xbox systems), Bungie will email you your Destiny Beta code – your Destiny Beta code will also be visible via your Bungie.net Account Profile/Redeemed Codes page, secured behind your login credentials
Endret av Sebbz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Liker ikke å tigge men...Har kjempelyst å prøve betaen til ps4. Er det noen som har en ekstra nøkkel til overs som de kunne sendt på pm til meg? Hadde satt veldig pris på det.

 

Update:

Klokken er 1700. Sitter inne i finværet og håper forsatt på en nøkkel hvis noen har en..

 

Update:

Klokken 20.40. Håper forsatt at noen har en nøkkel til ps4 ti overs.. :(

 

Update:

Søndag. Æsj, hadde håpet at jeg hadde en nøkkel i innboxen når jeg våknet i dag..

Endret av Mr.Byte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...