Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

derbi senda, hjelp til trim.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

92 dyse, om det er veldig varmt der du kjører (regner ikke med det siden det tross alt er Norge vi snakker om) går du ned til 90, og om du vil tyne den mye i kald temperatur (under 10 C) ville jeg vurdert å gå opp til 95. BTW Metrakit Thrower funker mye bedre til org. sylinder.

Endret av Heika98
Lenke til kommentar

Med 70 cc sylle hadde nok Yasuni Cross funket best, men det er et toppdrag annlegg. I og med at org. sylle ikke eier drag i det hele tatt så vil du ha litt mer drag nede i registeret, så med mindre du skal leke med større gasser og slikt vil du heller ha MK2 eller et annet bunndrag annlegg til org. eller annen 50 cc sylle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Det kommer jo helt an på hva man er ute etter. Ville lett ha gått for Leovince V6 før Mk2. Men vil tro at de fleste som kjører orginal sylinder er ute etter toppfart.

Lenke til kommentar

Tja, hvis det er ganske flatt der du bor kan jeg gå med på Yasuni Cross til org. sylinder, men om det er en del bakker (vi bor tross alt i Norge) så vil nok de fleste aldri bytte tilbake til toppdrag på org. sylle etter å ha prøvd et anlegg med mer bunndrag. Jeg blir nok å bytte til LeoVince X fight (nyere versjon av V6) til neste år p.g.a. at det skal ha mer bunndrag, men mitt MK2 har funket helt knall så langt. Jeg anbefaler iallefall MK2 til TS før Yasuni Cross. Trenger du mer toppfart kan du dreve om. Med org. dreving klarer den bortimot 80 km/t. Med tyngre dreving burde du klare ca. 90-95, avhengig av hvor tung dreving.

Endret av Heika98
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...