Gå til innhold

Kamptråd - Brasil vs Nederland (bronsefinale)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, nederland tapte straffekunken mot argentina fordi de ikke ville bytte ut keeperen sin med Tim slik de gjorde mot Costa Rica.

 

Keeperen til nederland presterte dårlig under straffen. Han var sliten og burde absolutt byttes ut.

 

Den første som tok straffen til nederland, var en midtstopper, og han bommet. Skuddet hans var svakt.

 

Allikevel, så tror jeg nederland kommer til å knuse de klovnene som nå finnes på det brasilianske landslaget. De har ingen ære, og de er skam som fortjener intet annet enn å bli, nok enn gang, fullstendig ydmykes.

 

Jeg åper virkelig at argentina vinner dette mesterskapet, fordi da kan erkerivalen til brasil, endelig ta gullet sitt på brasiliansk jord.

 

Kan også nevne at brasil sitt første mål i dette mesterskapet var et selvmål mot kroatia.

 

Så, kan ganske sikkert garantere at Nederland kommer til å ta knekken på det som er igjen av den klovneklubben til brasil der de bryr seg mer om frisyrene sine enn hva som finnes av baller på banen.

 

Hvis brasil noen gang spenner en fotball igjen, så kunne de heller ikke ha truffet vannet, selv om de stod i en båt.

 

Et godt kampråd ville vært å avvikle hele det brasilianske landslaget med umiddelbar virkning.

 

Men som du sikkert forstår, så tror jeg hele verden tror at nettopp nederland vinner, basert på 1-7 tapet mot tyskland.

Lenke til kommentar

Allikevel, så tror jeg nederland kommer til å knuse de klovnene som nå finnes på det brasilianske landslaget. De har ingen ære, og de er skam som fortjener intet annet enn å bli, nok enn gang, fullstendig ydmykes.

 

Jeg åper virkelig at argentina vinner dette mesterskapet, fordi da kan erkerivalen til brasil, endelig ta gullet sitt på brasiliansk jord.

 

Kan også nevne at brasil sitt første mål i dette mesterskapet var et selvmål mot kroatia.

 

Så, kan ganske sikkert garantere at Nederland kommer til å ta knekken på det som er igjen av den klovneklubben til brasil der de bryr seg mer om frisyrene sine enn hva som finnes av baller på banen.

 

Hvis brasil noen gang spenner en fotball igjen, så kunne de heller ikke ha truffet vannet, selv om de stod i en båt.

 

Et godt kampråd ville vært å avvikle hele det brasilianske landslaget med umiddelbar virkning.

2024-extreme-facepalm.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Denne må nesten Brasil ta. De kan ikke knuses enda en gang. Da knuses hele landet. Akuratt som Tyskland må vinne over Argentina. Argentina kan ikke vinne VM i erkefindenes land på de sin hjemmebane. Finnes ikke større utmykelse.

Brasil har allerede fått en skikkelig smell, synes dem burde klare vinne mot nederland. Ellers er fotbalstoltheten borte for en gooood stund fremover.


Ikke bare taperfinalen. Dette er sjangsen for Brasil å gjøre noe godt igjen etter det store nederlaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...