Gå til innhold

SNIKTITT: Battlefield Hardline


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt skuffende at dere ikke tar opp det faktum hvor likt dette er Battlefield 4 selv om det er Cops vs Robbers. Modusene er helt lik Conquest og Capture the Flag. Istedenfor at vi faktisk må jobbe for å rane en bank så er alt ferdig scripta og politiet kommer til åstedet samtidig som ranerne .........

 

Det er utrolig slapt designet spill og dem burde få kritikk for det. Kjøretøyene oppfører seg ikke som kjøretøy heller, det er noe av det verste jeg har prøvd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt skuffende at dere ikke tar opp det faktum hvor likt dette er Battlefield 4 selv om det er Cops vs Robbers. Modusene er helt lik Conquest og Capture the Flag. Istedenfor at vi faktisk må jobbe for å rane en bank så er alt ferdig scripta og politiet kommer til åstedet samtidig som ranerne .........

 

Det er utrolig slapt designet spill og dem burde få kritikk for det. Kjøretøyene oppfører seg ikke som kjøretøy heller, det er noe av det verste jeg har prøvd.

 

Leste du hva han skrev? Han sammenligner jo nettopp med BF 4 oppfatter jeg flere steder.

BF 3 var jeg ekstatisk over. BF 4 for lite nytt. Men det er strengt tatt bare noen små-grep som skal til for at jeg blir hekta igjen.

Overgangen i tematikk, tempo og størrelse kan også ha vært med på å gjøre opplevelsen mer appellerende.

.

Det er bl.a. de små områdene som gjør CoD og CS så morsomt.

Lenke til kommentar

Det er bl.a. de små områdene som gjør CoD og CS så morsomt.

COD < CS.

Eneste sammenhengen mellom de to er ca. like store map. Men i CS finnes det en latterlig mye større variasjon i størrelser på banene (med community lagde maps).

 

Det som har gjort COD så populært etter MW1 er at det er så lite rekyl og lett å drepe hvem som helst. Lagd for barn.

 

CS (1.6, CSS, GO) er populært selv i dag fordi det er avansert rekyl, og balansert motstandskamp. Aim.

 

 

Back on-topic. Hadde EA/DICE gjort det riktige med BF4, og starta på bunn, kontra å reskinne BF3 og bygge videre på en dårlig motor. Fiks den forbanna rubberbandinga, så kanskje jeg gidder å sløse bort 500 kr (pluss premium?) på BF Hardline.

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

 

Det er bl.a. de små områdene som gjør CoD og CS så morsomt.

COD < CS.

Eneste sammenhengen mellom de to er ca. like store map. Men i CS finnes det en latterlig mye større variasjon i størrelser på banene (med community lagde maps).

 

Det som har gjort COD så populært etter MW1 er at det er så lite rekyl og lett å drepe hvem som helst. Lagd for barn.

 

CS (1.6, CSS, GO) er populært selv i dag fordi det er avansert rekyl, og balansert motstandskamp. Aim.

 

 

Back on-topic. Hadde EA/DICE gjort det riktige med BF4, og starta på bunn, kontra å reskinne BF3 og bygge videre på en dårlig motor. Fiks den forbanna rubberbandinga, så kanskje jeg gidder å sløse bort 500 kr (pluss premium?) på BF Hardline.

Ikke uenig med deg. Rekylmestringen i CS er hva som gjør det spennende.

men COD og BF er unektelig populære. Med rekylmestring og alle ad ons... ville vært spennende.

Lenke til kommentar

Drømte om hvor stort BF3 kunne blitt hvis de hadde innført et verktøy for å lage egne baner. Nå er BF3 bare et sørgelig kapittel. BF4 enda verre, og BF Hardline.... Vet ikke hva jeg skal si engang...

Nå vet jeg at det bare er en vei for BF... Forbanna EA pengemaskin!!!!

Endret av iBrick
Lenke til kommentar

 

Det er bl.a. de små områdene som gjør CoD og CS så morsomt.

COD < CS.

Eneste sammenhengen mellom de to er ca. like store map. Men i CS finnes det en latterlig mye større variasjon i størrelser på banene (med community lagde maps).

 

Det som har gjort COD så populært etter MW1 er at det er så lite rekyl og lett å drepe hvem som helst. Lagd for barn.

 

CS (1.6, CSS, GO) er populært selv i dag fordi det er avansert rekyl, og balansert motstandskamp. Aim.

 

 

Back on-topic. Hadde EA/DICE gjort det riktige med BF4, og starta på bunn, kontra å reskinne BF3 og bygge videre på en dårlig motor. Fiks den forbanna rubberbandinga, så kanskje jeg gidder å sløse bort 500 kr (pluss premium?) på BF Hardline.

 

Litt selvmotsigende å si "Det som har gjort COD så populært etter MW1 er at det er så lite rekyl og lett å drepe hvem som helst. Lagd for barn." å generalisere på den måten. Det er jo popuilært, og er dermed ikke sagt at det er barn bare fordi du ikke liker lite rekyl. Når det er sagt så spiller jeg ikke cod og har aldri spilt noe spill så mye som CS (1.0 - 1.6).

 

Cs var, er og vil være mitt favorittspill gjennom tidene.

 

Personlig er jeg 28 år gammal og synes likevel at om det blir for mye rekyl og det blir ekstremt realistisk at det faktisk ødelegger morroa med et spill. Det er dog min mening :)

 

Kommer ikke til å kjøpe hardline etter beta testingen, synes ikke det ga mersmak og føltes altfor likt ut BF4, og BF4 har jeg allerede.

Lenke til kommentar

For meg ser dette kun ut som en BF reskin, og forsterker ytterligere min mistanke om at EA ønsker/gjøre (har gjort?) BF til CoD. Vi er vel ikke nå veldig langt unna årlige utgivelser med minimale eller kun kosmetiske endringer. Er ikke noe tvil om at BF serien har tapt seg, selv om jeg syntes BF4 er noe bedre enn BF3. Frem til 2142 og BC2 så hadde jeg flere hundre timer i hver tittel (siden BF:V), BF3 ca 82 og BF4 ca 25. Mulig BF4 blir dratt frem igjen neste gang jeg får lyst på ett skyte spill, men det skal lite litt for at det blir lagt på hylla igjen.

Lenke til kommentar

Litt selvmotsigende å si "Det som har gjort COD så populært etter MW1 er at det er så lite rekyl og lett å drepe hvem som helst. Lagd for barn." å generalisere på den måten. Det er jo popuilært, og er dermed ikke sagt at det er barn bare fordi du ikke liker lite rekyl. Når det er sagt så spiller jeg ikke cod og har aldri spilt noe spill så mye som CS (1.0 - 1.6).

 

 

Cod4:mw når det kom ut, var ganske bra med tanke på rekyl, bra maps, våpenbalanse, osv. Etter det har det bare gått nedover. Spilte Cod WaW fra Trayarch, som var bedre enn forventet. Hadde store forventninger til MW2 fra Infinity Ward, men det floppa kvalitetsmessig for meg.. Har ikke spilt Cod siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...