Gå til innhold

E-SPORT: Verdens beste skal kjempe om 60 millioner kroner under The International 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Nesten 5 mill USD til vinneren, Alliance kommer til å tjene seg noe mer cash ja :D

Håper virkelig vi slipper å se rat doto i åres TI også..

De rotta ganske godt da de brukte 84 minutter på å slå C9 under ESL One, så du må nok forvente det verste :)

Lenke til kommentar

Tror de tre store kinesiske lagene, iG, DK og Newbiee kommer til å dominere. Hvertfall de første to. Navi og Alliance stiller nok ikke like sterkt som de gjorde i fjor (dessverre).

 

Jeg er ganske enig med deg, men jeg tror egentlig at nivået på Alliance er nært der de var i fjor. Forskjellen er at alle de andre lagene har blitt så sterke at det ikke er så stor differanse. Av vestlige lag tror jeg vi må følge godt med på Evil Geniuses, det var ikke mye som skulle til før de slo iG under ESL One.

Lenke til kommentar

Liker "rat" doto jeg, split-pushing altså, det at ingen(i hvert fall under TI3) klarte å hamle opp med strategiene og picksa til Alliance er jo bare et utrolig testamente til deres ferdigheter mer en noe annet.

 

Håper Fnatic gjør det bra nå som Era er der, alltid likt de 5, men Alliance tar det nok.:)

Lenke til kommentar

Alliance er langt fra favoritter sånn det ser ut nå. Tipper de lander på en grei 5-6 plass.

 

Selv heier jeg litt på mouz og c9. Liker underdogs, og syns de lagene har vært morsomme å se på stort sett. Ingenting hadde riktignok vært bedre enn om Na'vi plutselig fant formen igjen, men utifra hva Dendi/Kuroky har sagt i diverse intervjuer/streams ser ikke det så sannsynlig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De rotta ganske godt da de brukte 84 minutter på å slå C9 under ESL One, så du må nok forvente det verste :)

Je, jeg fikk med meg ESL One så er ikke veldig optimistisk. Håper egentlig de blir slått ut og vi slipper å se de i finalen på tross av hvor gode de er. Misforstå meg rett, jeg mener ikke at det er feigt eller dårlig gjort, men jeg syns det er ufattelig kjedelig og frusterende å se på.

 

Håper vi får se endel fra DK, IG og C9.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...