Gå til innhold

Gir opp millionkrav mot RiksTV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å ta betalt fra publikum hver gang deres adferd er "egnet til å indikere" at de kjøper et produkt som følge av å ha sett dette i en rettighetsbeskyttet film.

Der kan de kanskje ta betalt fra produsenter, importører, distributører og forhandlere av produktet også, ettersom produktet representeres i filmen etter å ha blitt plassert der av en rekvisitør, på instruksjon av en scenograf, som igjen har fått sine ordre fra en regissør.

Hvordan i alle dager skal bransjen overleve om ikke de skal få betalt for arbeidet sitt da??!!???!!!??? Dette lukter nytt millionsøksmål. XD

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"...som altså fastslår at distributørene ikke driver med videresending av TV-signaler, men bare legger til rette for dette. Og tilrettelegging av kringkasting er ikke noe Norwaco kan kreve vederlag for."

 

Piratebay er jo også en distributør på lik linje med RiksTV.

At kringkaster av filmer/programvare etc ikke betaler sine avgifter er vel ikke PBs problem, eller?

Lenke til kommentar

Hvorfor få ikke jeg en regning fra hver av disse selskapene som reklamerer på tv ?

jeg er jo en potensiell kjøper av produktene

 

at jeg eventuelt kjøper at av produktene i butikken sener betyr lite

 

og hvorfor må man ikke betale ekstra gebyr på bladene man kjør når det reklameres også i dem

 

jo reklamebransjen er ikke slik som filmbransjene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...