Gå til innhold

Lindsay Lohan saksøker spillskapere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er det vel (advarsel: tall tatt fra lufta) ca.100 000 andre jenter som også i mer eller mindre grad ligner på denne karakteren. Nå har jeg ikke selv lest over alle disclaimers for spillet, men normalt er det alltid en tekst som spesifiserer at enhver likhet med ekte folk er helt tilfeldig.

 

Lindsay Lohan er en såkalt "Has been". Hennes karriere som noe annet enn "Se & Hør"-fyll er over. Derfor prøver hun å suge penger fra folk som er i stand til å lage noe verdifullt. Jeg håper hun taper den rettsaken, og selv må dekke kostnadene for begge parter.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hun har tydeligvis lite penger og lite å gjøre om dagen siden hun har tid til å saksøke skaperne av GTA V for dette. Godt hun kjenner igjen sin egen drittpersonlighet da, kanskje hun kan rette litt på sin nå? Håper hun taper rettssaken så det synger og må betale saksomkostningene for begge parter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hun har tydeligvis lite penger og lite å gjøre om dagen siden hun har tid til å saksøke skaperne av GTA V for dette. Godt hun kjenner igjen sin egen drittpersonlighet da, kanskje hun kan rette litt på sin nå? Håper hun taper rettssaken så det synger og må betale saksomkostningene for begge parter.

 

Hvis jeg ikke tar helt feil, så er det sann at i USA må begge parter betale saksomkostninger, uansett om man taper eller ikke. Det er vel derfor det blir så mange tullete saksøkninger der nede, siden det ikke er risk for å betale så mye om man taper.

Lenke til kommentar

10 minutter med leting så fant jeg den http://www.gamer.no/artikler/setter-ikke-pris-pa-at-de-stjal-utseendet-mitt/134791

 

Her er kommentaren min i den saken, bytt ut Ellen Page med Lindsay Lohan så er vi der.

 

"Tja, jeg har sett mange spill/ animerte figurer som kan likne på Ellen Page. Det er hysterisk i det hele tatt å reagere på dette. Hvis man skulle fjerne alle spill/ animerte figurer pga likhet med "kjendiser" så hadde vi endt opp med bare "troll" (jeg mener faktiske troll, ikke stygge mennesker) i spillene. Jeg har også sett mange ikke kjente personer som likner i spill, er bare fordi hun er kjendis at dette er et tema. Men men, er artig å høre slike uviktige ting kjendiser reagerer på, håper Chuck Norris begynner å klage på folk/ spillfigurer som har like mye brysthår som ham :p "

 

Edit; Likhet som nevnt over kan også brukes om personlighet :)

Endret av Dante's Inferno
Lenke til kommentar

Ja utseende-messig ligner hun ikke i det hele tatt på figuren.

 

Bare det skulle være nok til å tape. Og stemme og klær? Det er jo ikke lindsey sin stemme. Nei dette taper hun med mindre hu har dommeren i lomma.

 

Hun ser vel sjansen til å få noen lettjente gryn. Makan til lavmål.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...