Gå til innhold

Elkjøp-tabbe ga rekordtidlig Lumia 930


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Sint mamma saksøker Elkjøp for å ha fått mobilen sin alt for tidlig"

 

Mamma kommenterer:

 

"Jeg måtte be fri fra jobben for å kunne hente denne mobilen! Det er sikker Erna Solberg som har plottet dette helt siden hun fikk kommet seg på tronen!"

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Dette er vel et stjerneeksempel på at "alle" er helt "inne" i Apple-verden der ikke en fis engang slippes før det er bestemt av Apple sentralt noe alle journalister i hele verden lydig aksepterer. Om Hardware.no hadde fått 50 modeller to måneder før de hadde vært lansert, så hadde de aldri turt å nevne det før Apple ga dem lov.

 

Her har Elkjøp kanskje gjort en feil, men den har jo ikke ført til noen verdenskrise. Ser ikke at noen fra Nokia eller Microsoft maner til enorme straffer eller sanksjoner, overfor en "menneskelig svikt" som selv journalister kan gjøre.

Men, nåde den som hadde gjort det samme med en I-dings, da hadde nok hoder rullet...uten at media hadde turt å viderebringe det, av frykt for å bli "bannet" av Apple i fremtiden.

 

Hvis dette hadde vært et styrt reklamestunt fra Elkjøp, så hadde de jo gjort en god jobb :-) Synd at det var en menneskelig feil.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Slike "lanseringsdatoer" er helt ubrukelige når vi allerede har gått og ventet på telefonen i over 3 måneder. Elkjøp gjorde alt riktig ved å sende ut enhetene så snart de kom på lager.

Godt poeng, men hvis du skal sette pekefingeren din på en ting så er det at hvis noe slikt skjer er det nesten alltid Elkjøp :p

 

EDIT: Skrivefeil og formuleringsfeil.

Endret av Hvaheterdu
Lenke til kommentar

Er meg WPcentral skriver om :) Sendte inn bilde til dem :)

Hadde den i 1 døgn før jeg måtte sende tilbake til ekjøpr grunnet defekt på skjermen :( Samme feil som Nexus hadde problemer med, og mange OLED skjermer fortsatt sliter med.. Et lilla skjær i skjermen. Elkjøp sendte meg returetikett og sa jeg skulle få tilsendt en ny så fort min hadde kommet inn :) Utrolig god service, Elkjøp har fått tilbake min tillit etter dette kjøpet :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Akkurat, det forklarer saken. Jeg søkte rundt i alle nettbutikkene, fant at Elkjøp hadde tidligere releasedato og kjøpte umiddelbart. Handler vanligvis ikke der så de tjente seg litt ekstra slanter på denne feilen, men jeg klager ikke nå som en orange 930 er bekreftet i posten i morgen.

 

Jeg gleder meg noe helt plagsomt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er vel et stjerneeksempel på at "alle" er helt "inne" i Apple-verden der ikke en fis engang slippes før det er bestemt av Apple sentralt noe alle journalister i hele verden lydig aksepterer. Om Hardware.no hadde fått 50 modeller to måneder før de hadde vært lansert, så hadde de aldri turt å nevne det før Apple ga dem lov.

 

Her har Elkjøp kanskje gjort en feil, men den har jo ikke ført til noen verdenskrise. Ser ikke at noen fra Nokia eller Microsoft maner til enorme straffer eller sanksjoner, overfor en "menneskelig svikt" som selv journalister kan gjøre.

Men, nåde den som hadde gjort det samme med en I-dings, da hadde nok hoder rullet...uten at media hadde turt å viderebringe det, av frykt for å bli "bannet" av Apple i fremtiden.

 

Hvis dette hadde vært et styrt reklamestunt fra Elkjøp, så hadde de jo gjort en god jobb :-) Synd at det var en menneskelig feil.

Vel, hr aluminiumshatt, nå er det dog helt vanlig for alle leverandører, enten det er Apple, Nokia, Samsung, Microsoft, etc., å være strenge på sperrefrister. Det er bare å se på hvordan det er i spillbransjen: kommer et AAA-spill spillere i hende før lansering er det stor sjangse for at hele kjeden som har 'syndet' ikke får neste tittel før etter release, samme hvor stor kjeden er.

Lenke til kommentar

"Kommer i en rekke glade farger" ??

 

Hmm, er det ikke bare grønn og orange samt sort og hvit?

Det blir vel bare 2 farger det....

Teknisk sett er hvit alle farger, så "en rekke" er faktisk å underdrive =)

 

PS: Har forresten bestilt en orange. Blir en god erstatter for 920 som jeg har nå. Veldig fornøyd med Windows Phone 8 (og 8.1 som jeg har på 920en nå).

Endret av indahla
Lenke til kommentar

da har jeg hatt min i 1 dag ca og jeg er STRÅLENDE fornøyd. jeg mener fremdeles at mange som ikke har testet WP8.1 ikke vet hva de går glipp av - for meg ett overlegent OS hvis man ser bort fra spill (jeg spiller ikke på mobilen).

 

 

Hvordan er batteritiden? Tenker da på litt normal sjekk av mail, ringing facebook og litt surfing. Spiller heller ikke selv...

 

Hvis noen av dere som har denne bruker exchange på jobb, kan med outlook på winphone søke i møterom som ligger på exchangeserver og klarer å booke møterom via winphone?

Lenke til kommentar

 

da har jeg hatt min i 1 dag ca og jeg er STRÅLENDE fornøyd. jeg mener fremdeles at mange som ikke har testet WP8.1 ikke vet hva de går glipp av - for meg ett overlegent OS hvis man ser bort fra spill (jeg spiller ikke på mobilen).

 

Hvordan er batteritiden? Tenker da på litt normal sjekk av mail, ringing facebook og litt surfing. Spiller heller ikke selv...

 

Hvis noen av dere som har denne bruker exchange på jobb, kan med outlook på winphone søke i møterom som ligger på exchangeserver og klarer å booke møterom via winphone?

 

den holdt hele dagen i går med mye fikling. så det lover godt i forhold til 1020 jeg hadde før hva batteri angår.

 

jeg bruker exchange, men har sjeldent møter så har ikke testet det du sikter til.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...