Gå til innhold

Kamptråd - Frankrike vs Tyskland (kvartfinale)


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er den kvartfinalen jeg gleder meg mest til. Holder jo på Tyskland, så håper mest at de går videre, og aller helst hele veien, men Frankrike har også imponert meg, og vært mye bedre enn jeg trodde de skulle være. Begge disse lagene er gode nok til finale, og personlig skulle jeg ønske at det var der de møttes. :p Blir uansett et utrolig spennende oppgjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

I følge dagens nyheter har flere av spillerne på det tyske laget pådratt seg en svak form for influensa så startelleveren er ikke klar.

 

Måtte det mest velspillende laget vinne.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Hummels er visstnok på bedringens vei, og er sannsynligvis spilleklar til i morgen!

 

Kampen har forøvrig potensialet til å bli mesterskapets beste, så langt!

 

Håper det... skal dog en del til for å slå Belgia - USA som er den mest underholdende kampen jeg har sett i VM/EM-historien, det eneset som manglet var straffespark.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Syns begge lagene har vært en fryd å se på i dette VMet. Tyskland holder jeg likevel en liten knapp på.

 

Ikke helt enig i det. Jeg har sett mye bedre kamper enn det de har prestert. Frankrike var i en relativt lett gruppe og Tysklands kamp mot Portugal var vel den beste kampen de presterte . Tyskland var nok i en hardere gruppe.

 

 

VG "ekspertene" her 100% sikker på at Tyskland går videre. Jeg er ikke i nærheten av så sikker. Tror det blir en veldig jevn kamp, hvor Tyskland til slutt trekker det lengste strået.

 

I følge historisk statistikk er nok Tyskland favoritt. Men fotball er ikke statistikk. Håper det beste laget vinner. Blir det grise fotball av det ene laget, holder jeg med det andre laget.

 

I VM finalen i 2010 holdt jeg opprinnelig med Holland, men skiftet til Spania, da jeg så den fotballen Holland presterte. Det var bra for fotballen at det mest velspillende laget vant den gangen.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...