Gå til innhold

Sony med ny Android-oppdatering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke det at jeg er så forbaska opptatt av å ha det nyeste av det nyeste hele tiden, men må jo si at overgangen fra LG til Sony for et års tid siden har åpenbaret en helt annen verden hva oppdateringer angår... kvalitet også, vil jeg påstå. Savner på ingen måte LG'en. :thumbup:

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det var 4.4.3 som hadde mange endringer og forbedringer (rundt 7300 av dem faktisk), og ikke 4.3.3.

 

Sony begynte å rulle ut 4.4.4 forrige uke og ikke idag, så de presterte altså å rulle ut oppdateringen kun 8 dager etter at Nexusene fikk den. Imponerende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det var 4.4.3 som hadde mange endringer og forbedringer (rundt 7300 av dem faktisk), og ikke 4.3.3.

 

Sony begynte å rulle ut 4.4.4 forrige uke og ikke idag, så de presterte altså å rulle ut oppdateringen kun 8 dager etter at Nexusene fikk den. Imponerende.

 

Når kom 4.4.3 da? Har fortsatt 4.4.2 på min z1 compact.

Lenke til kommentar

Jeg har fortsatt også 4.4.2 på min Z Ultra. Kan det være de holder tilbake oppdateringer fordi jeg har rootet min? (kun root, ikke noe custom android)

 

Kjenner ikke til hvordan en rooter din Sony telefon.

Men kan si på generelt basis at enkelte metoder for å oppnå root tilgang så mister en OTA oppdateringer og en må se seg nødt til å oppdatere manuelt, ikke at det burde våre noe problem for en som trenger root tilgang...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det var 4.4.3 som hadde mange endringer og forbedringer (rundt 7300 av dem faktisk), og ikke 4.3.3.

 

Sony begynte å rulle ut 4.4.4 forrige uke og ikke idag, så de presterte altså å rulle ut oppdateringen kun 8 dager etter at Nexusene fikk den. Imponerende.

 

Når kom 4.4.3 da? Har fortsatt 4.4.2 på min z1 compact.
Sony gikk direkte fra 4.4.2 til 4.4.4,og hoppet over 4.4.3. Har Z1,men enda ikke fått oppdateringen. Ser ut til at Norden ikke er de første som får denne gangen. Z ultra, z1 og z1 compact er ganske like telefoner hvis man ser bort fra størrelsen. Derfor får en stort sett oppdateringene samtidig.
Lenke til kommentar

Hmmm jeg med min Xperia Z vil da mest sannsynlig ikke få denne 4.4.4 versjonen da? :S Har selv bare 4.4.2 versjonen, som jeg fikk tidligere i våres :) Skulle ikke forundre meg om 4.4.2 ble den siste store oppdateringen denne modellen får.

Lenke til kommentar

Tenker at dere som synest at det er greitt at oppdateringer kommer for sent om ikke i det hele tatt bør tenke dere om en gang til..

 

Vi betaler flere tusener av kroner inn til produsentene for et produkt. Er det da ikke å forvente at produsent gir litt service tilbake ?

 

Jeg forventer at produsent sender ut oppdateringer så snart disse er klare, helst samme dag. Vi er ikke til for produsentene, men det er produsentene som er til for oss. Om en produsent gir meg følelsen av å sette meg som eksisterende kunde i annen rekke, og fokuserer mest på nysalg..., Da vender jeg dem ryggen og finner en annen.

Lenke til kommentar

Når kom 4.4.3 da? Har fortsatt 4.4.2 på min z1 compact.

 

Kan se ut til at 4.4.3 og 4.4.4 kommer samtidig, jeg har heller ikke fått oppdateringen(e) til min z1.

På en tidligere Sony modell så måtte jeg oppdatere via PC med Sony sin programvare...håper at jeg slipper å installere det nå.

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt en Sony.

 

Men, det er en del ting som har holdt meg unna nyanskaffelse.

Når jeg for en tid siden kom over en youtube-video som tester skjermens overflate. Der Samsung Galaxy går Sony en høy gang.

 

Også synes jeg Sony er litt vel firkantet etter min smak. Liker å ha mobilen i bukselommen. Også har vi fått et nytt aber å tenke over, når artikkelskribenten i en annen tråd viser oss at de tynneste mobilene kan risikeres å få bøy på skjermen ved bukselommebruk.

 

<ironi> Jeg vil ha kitkat ver. 4.4.4.4 - helst på min Samsung Galaxy Young</ironi>

 

Prisen er den aller største hemskoen. Når mobiler koster kr 5000,- nesten uansett hva man snur seg etter nå i dag, som har litt moderne specs. Så er det noe som skurrer. Er vi så sykt kåte med å bytte ut mobilene, og har vi så mye penger til overs, at kr 5000,- til kr 8000,- nesten ikke merkes?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...