Gå til innhold

TEST: Huawei Ascend P7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vi har vel alle hørt om at i framtida så kan vi bøye og brette telefonane. Denne er jo litt slik.

Hva skjer når man bøyer metall fram og tilbake over tid? Ja da knekker den. Så dette er et skikkelig jalla produkt fra Kina.

 

 

jeg har huawei ascend P6 og kan si at disse telefonene absolutt ikke er jalla. er veldig mye tlf for pengene,

Lenke til kommentar

Mobil.tlf bøyde seg?? Det er dette jeg har sagt hele tiden. Aldri egen produserte Kinesiske produktene på meg. Kommunisme sin egen standard dette her.

Eh, "aldri" er et farlig ord. Dette minner om der Japan var på 70-tallet, i overgangen fra "billige klone-produkter" til "ofte bedre enn alternativene".

 

Legg merke til at den ramme-svakheten er det eneste de trekker for, og det er ikke noe stort problem å fikse i neste modell. Bortsett fra det ser den ut til å være både bra og temmelig billig; hvis de fortsetter i denne retningen kan de ende opp som ett av de bedre alternativene.

Endret av Djn
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har en Galaxy Young av en eller annen type. Den er dritsolid, men har kjip skjerm og er noe svak i musklene. Jeg går også alltid med mobilen i lomma. Kjør gjerne flere lommetester på mobilene Amobil.no

 

Hvor ellers skal man gjøre av mobilen?

 

Det er et fint testkriterie framover kan det se ut til.

Endret av G
Lenke til kommentar

Jeg hadde (og har fortsatt i skuffen) en Huawei P1. Den var også et røverkjøp. Mye hardware og mye Android for pengene. Men så skulle det komme en oppdatering, og så .. Var hele Huawei bare en latterlig vits og uker med frustrasjon.

 

Oppdateringen kom aldri i noen ferdig utgave, men i en betaversjon som resulterte i ca halvparten så god batteritid og en ubrukelig telefon. Jeg fikk aldri nedgradert, så nå ligger den bare og samler støv. Den virker heller ikke å ha noen fullkompatibel og velfungerende stock /cyagenmod firmware, så eneste bet er fra Huawei selv.

 

De har en Facebookside som ble nærmest spammet ned i fjor på denne tiden med utålmodige europeiske ( og andre) forbrukere, som konstant ble lovet en ny release "noen dager unna". Men det kom aldri, og dette ble da et veldig dårlig kjøp - en telefon som varte i 5 mnd fordi produsenten selv mer eller mindre ødela den via en betaversjon av en oppdatering. Dette har i følge tilbakemeldinger på Facebooksiden ikke endret seg, så om du tåler å kjøpe en telefon som ikke får oppdateringer, så gjør det, men ønsker du deg nyeste versjon i fremtiden, så sats heller på en annen leverandør som tar kunder og oppdateringer på alvor.

 

Her risikerer du å betale 3000 kr, for så å bruke ca like mye neste gang en Android-oppdatering kommer som du vil ha/trenger på en ny mobil. Dette er bare et røverkjøp om din forventede levetid for mobiltelefon er under 1 år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

telefonen bøyer seg i lomma, men likevel så beskriver dere telefonen som

 

"Det er ikke noe ved denne telefonen som minner om fordums kjipe Kina-mobiler. Telefonen er godt sammenskrudd, materialvalget er utsøkt, og designen er god."

 

wtf? hvor i hælvete kan en mobil som går i stykker når du har den i lomma være "godt sammenskrudd" ha "utsøkt materialvalg" og bra design?

Lenke til kommentar

telefonen bøyer seg i lomma, men likevel så beskriver dere telefonen som

 

"Det er ikke noe ved denne telefonen som minner om fordums kjipe Kina-mobiler. Telefonen er godt sammenskrudd, materialvalget er utsøkt, og designen er god."

 

wtf? hvor i hælvete kan en mobil som går i stykker når du har den i lomma være "godt sammenskrudd" ha "utsøkt materialvalg" og bra design?

 

iPhone 5S bøyde seg også i lommen til Amobil's test. Er det også en telefon ut av dårlig materiale-kvalitet da?

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...