Gå til innhold

Nå er LGs første Android Wear-klokke lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til å være en enrom klump med to-dagers batteritid som alle andre.

 

Nja, ikke alle er klumper, Gear Fit er lettere enn alle andre klokker (vanlige) jeg har hatt med 27g (faktisk så lett at det krevdes litt tilvending), og har alle funksjonene jeg trenger: Se hvem som ringer, svare/ignorere samtalene, e-mail og sms og andre varsler som f.eks. vekkerklokke. Måle puls var kjekt for min del, og sammen med flere dagers batteritid (4-6 dager med mitt bruk) var den "smartklokken" som falt i smak best..

 

Alltid spennende med nye som forsøker seg på slike klokker, men synes denne så relativt klumpete ut ja..

Lenke til kommentar

Ser ut til å være en enrom klump med to-dagers batteritid som alle andre. Keep trying. Dog ser jeg med forventning mot Motorola 360. Pebble Steel er eneste vettige smartklokke for mitt bruk på markedet.

 

Jaja, kunne vært verre, de kunne stappet et simkort også.

 

Ser jo i så måte ut til å være som en mekanisk klokke (en enorm klump med kort batterilevetid) men de er jo riktig så pop :)

 

AtW

Lenke til kommentar

 

Ser ut til å være en enrom klump med to-dagers batteritid som alle andre. Keep trying. Dog ser jeg med forventning mot Motorola 360. Pebble Steel er eneste vettige smartklokke for mitt bruk på markedet.

 

Jaja, kunne vært verre, de kunne stappet et simkort også.

 

Ser jo i så måte ut til å være som en mekanisk klokke (en enorm klump med kort batterilevetid) men de er jo riktig så pop :)

 

AtW

 

Kort batterilevetid? Med jevnlig service går jo et mekanisk armbåndsur evig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...