Gå til innhold

Babyshower for en kommende pappa?


Quantium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det var en god idé, jeg..! :)

 

Vil foreslå gadgets og duppedingser som kan lette hverdagen hans når den lille kommer. Kan ikke komme på mye i farten, men de har nok en del på barnebutikker. Eks. en fancy babycall, noe smart tilbehør til barnevogna, noe til bilen som beskytter den eller gjør den mer egnet for småbarn, etc.

Stikkordene er altså kjekt-å-ha-ting som man ikke kan anta mor kommer på(eksempelet med å beskytte bilen).

Endret av toth
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg skal holde en babyshower for en kamerat av meg som skal bli førstegangs far, så da lurer jeg på om dere har noen gode ideer til hva jeg kan kjøpe i gave til han.

Og hva skal man egentlig gjøre i en babyshower?

 

Takk for svar! :)

 

Gratulerer til kompisen din, men likevel - Herre gud for en totalt idiotisk idè...! Banyshower er vel egentlig litt mere tilegnet verpesjuke jenter i midten av 20 åra??

Tror aldri jeg har hørt om gutter som har hatt Babyshower før...

 

Men norske mannfolk er jo blitt så feminine nå at det går rett til helvete hele greia uansett. Er vel ikke lenge før gutter skal ha babyshower for andre gutter som er gravide....

 

Ta manndomen LITT tilbake da folks?

Endret av Skipstrixy
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Her var det mye umodne holdninger og barnslige forslag gitt..!

 

Det har ikke slått dere at den kommende faren kanskje er voksen og gleder seg til å bli far, og i den sammenheng sikkert kunne hatt nytte av diverse stæsj og duppeditter, mer eller mindre seriøse, som mor og hennes venninner ikke tenker på?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Ta manndomen LITT tilbake da folks?

Så det er lite mandig å være far, gjøre det beste ut av det og være glad for det. Gratulerer til deg! :whistle:

 

 

Det er jo ikke det jeg snakker om her. Men jeg meiner at "Babyshower" er for verpesyke jenter i midten av 20 åra, ikke for menn. Er jo ikke mennene som går i 9 måneder og er gravid.

 

Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er mandig å være pappa... Det fant du opp selv.

 

 

Greia med denne tilstelningen er at vi kjøper noen små baby gaver til han, også tar vi gutta oss en skikkelig fest!

Hadde det vært bedre vis jeg kalte det "Mannemanne babyfest"?

 

Ta heller kompisen din med på hyttetur (guttetur) eller noe slikt, som en ekstra oppmerksomhet. Ikke noe i veien med en liten baby-relatert oppmerksomhetsgave heller, for all del.. Bare ikke kall det "Babyshower", det blir FOR spesielt spør du meg ass... :rofl:

Endret av Skipstrixy
Lenke til kommentar

 

 

Ta manndomen LITT tilbake da folks?

Så det er lite mandig å være far, gjøre det beste ut av det og være glad for det. Gratulerer til deg! :whistle:

 

 

Det er jo ikke det jeg snakker om her. Men jeg meiner at "Babyshower" er for verpesyke jenter i midten av 20 åra, ikke for menn. Er jo ikke mennene som går i 9 måneder og er gravid.

 

Jeg har ikke sagt noe om at det ikke er mandig å være pappa... Det fant du opp selv.

 

 

Greia med denne tilstelningen er at vi kjøper noen små baby gaver til han, også tar vi gutta oss en skikkelig fest!

Hadde det vært bedre vis jeg kalte det "Mannemanne babyfest"?

 

Ta heller kompisen din med på hyttetur (guttetur) eller noe slikt, som en ekstra oppmerksomhet. Ikke noe i veien med en liten baby-relatert oppmerksomhetsgave heller, for all del.. Bare ikke kall det "Babyshower", det blir FOR spesielt spør du meg ass... :rofl:

 

 

Da kan vi altså være enige om at alt er i skjønneste orden om han bare kaller det "Pappadusj" istedet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...