Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

19 år og deltid som mannlig eskorte


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har ei bekjent som arbeider som eskorte, og har fortalt meg litt om hverdagen og businessen. Det er raske penger for minimalt med innsats virker det som. Tror dere det ville være lukrativt for en 19 år gammel gutt å gå inn i denne typen business?

 

Venninna mi har sagt ting som at vi kan jobbe sammen (trekant, filming) eller at jeg jobber aleine. Tror dere det ville være folk der ute som er interessert i et slikt tilbud? Jeg bor nær Oslo, noe jeg anser som et pluss. Det eneste som gjenstår er å legge ut en annonse på forskjellige eskorte nettsider også vente på svar.

 

Jeg er veldig åpen, og jeg elsker sex, så arbeidet virker jo å passe meg. Og bare for å nevne det, jeg er en helt normal gutt født i et helt normalt hjem. :)


Anonymous poster hash: 74e4d...2f5



Anonymous poster hash: 74e4d...2f5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du jobbe med mannlige kunder også eller kun kvinner?

 

Hvordan tror du det er å leve med det senere?

 

Hvordan blir det om du eventuelt møter på kunder ellers?

 

Aner ikke noe om hvor lukrativt det er. Skal være minst en mannlig prostituert som bruker å være på forumet, kunne spurt ham om han dukker opp.

Lenke til kommentar

Skal du jobbe med mannlige kunder også eller kun kvinner?

 

Hvordan tror du det er å leve med det senere?

 

Hvordan blir det om du eventuelt møter på kunder ellers?

 

Aner ikke noe om hvor lukrativt det er. Skal være minst en mannlig prostituert som bruker å være på forumet, kunne spurt ham om han dukker opp.

 

Jeg hadde nok kun jobbet med kvinnelige kunder, mpt. det er mine interesser. Men trekant/gangbang med andre menn fungerer det også.

 

Å leve med det tror jeg ikke ville være noe problem senere, det ville jo såklart vært noe jeg tok med meg til grava. For meg er sex bare sex.

 

Aner ikke hva jeg hadde gjort om jeg møtte kunder ellers, kommer vel an på personen og hvor godt jeg kjenner dem gjennom arbeidet.

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Markedet er nok klart størst for kvinnelige eskorter, mannlige har nok mindre marked, samt kan nok forvente lavere pris på sine tjenester. Dessverre slikt markedet er, men man kan ha flaks om man har de rette kvalitetene. Samt om man aksepterer mannlige kunder for enten å være den aktive, evt den passive (eller begge deler) så kan man nok øke kundemassen betraktelig og tjene større beløp.

 

Men om man bygger opp kunnskap, teknikker, dannelse etc og får ett godt navn for seg i markedet så kan nok også jungeltelegrafen være til hjelp. F.eks om ei alenemor får satt bort barn for en kveld, ønsker å ha en attraktiv ung mann som kan varte henne opp, prate og ha det koselig sammen, spise en god middag eller annet og så ender det opp med knallsex ett egnet sted, om du gjør en så god jobb at du får 10 av 10 i karakter, så kommer hun nok til å bruke deg igjen og kanskje hun skryter til venninner også? :)

 

Men om du skal "leve av dette" så bør du nok akseptere mannlige kunder også i starten. Om dette skal bare være en bi-inntekt for en "hobby", så kan du nok være mer kresen på klientellet og hva du kan tenkte å gjøre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...