Gå til innhold

VM: 8. dels-finaler


Tunky

Anbefalte innlegg

Tenkte det var greit med en egen tråd for 8. dels-finalene. Så slipper vi veldig mange kamptråder, og samtidig kan vi ta det et annet sted enn i den generelle VM-tråden.

 

Kampoppsett:

 

28. juni 18.00: Brasil - Chile

28. juni 22.00: Colombia - Uruguay

29 juni 18.00: Nederland - Mexico

29. juni 22.00: Costa Rica - Hellas

30. juni 18.00: Frankrike - Nigeria

30. juni 22:00: Tyskland - Algerie

1. juli 18.00: Argentina - Sveits

1. juli 22:00: Belgia - USA

Endret av Knewt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ligger an til at Brasil iallefall skal avansere helt til semi-finale. Først mot Chile i 8.dels, så mot vinneren Colombia-Uruguay i kvart'en. Ser ikke for meg at noe Sør-Amerikansk lag skal klare å slå Brasil på hjemmebane. Kan jo alltids håpe på Brasil-Uruguay i kvart'en - det blir helt sikkert ikke kjedelig.

Lenke til kommentar

Jeg er sikkert den eneste som mener at Hellas spiller OK fotball. Det er mer underholdning å se et lag som lykkes med sin taktikk og spillestil enn et lag som skal leke teknisk briljante fotballspillere, hvor man konsekvent prøver å drible en mann for mye. Unner Hellas en kvartfinale, hvor de kan få ryke for Nederland - som nok har spilt den beste fotballen totalt sett til nå i mesterskapet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er sikkert den eneste som mener at Hellas spiller OK fotball. Det er mer underholdning å se et lag som lykkes med sin taktikk og spillestil enn et lag som skal leke teknisk briljante fotballspillere, hvor man konsekvent prøver å drible en mann for mye. Unner Hellas en kvartfinale, hvor de kan få ryke for Nederland - som nok har spilt den beste fotballen totalt sett til nå i mesterskapet.

 

Ikke alle som er enig her vil jeg tenke meg. Mange liker ikke taktisk fotball, men skal kun underholdes ellers mener vedkommende (nevner ikke navn) at laget spiller dårlig fotball. Selv om det er som du sier, heller et lag som lykkes veldig med taktikken og kampplan. Dessverre er det ikke lov å spille fotball på andre måter enn offensivt og angrepsfotball (hilsen Rune Bratseth)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...