Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at jeg er bifil og har nylig innsett at jeg er forelsket i min besteveninne. Vet ikke helt hvordan jeg skal takle det. Jeg vet hun er helt hetero og at hun nettopp har funnet tilbake til exen sin, men jeg blir bare så lei meg og sjalu. Kan ikke si noe til han da det egentlig bare vil bli kleint, og hun vil selvfølgelig ikke være interessert i mer enn vennskap. Men jeg kjenner jeg blir sjalu nå når hun har funnet tilbake til ex'n sin da hun prater ofte om han og neste aldri ringer til meg lenger. Brukte å snakke sammen omtrent hver dag etter at hun flyttet en annen plass for et år siden, så kontakten har bare plutselig blitt mindre. Hun sier hele tiden hun skal bli flinkere å ringe, men gjør det forferdelig sjeldent.

 

Andre som har vært borti lignende og som kan fortell meg hva dere gjorde? vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg :/



Anonymous poster hash: ff071...aa0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med henne. Si hvordan du føler det.

 

Så tenker du over hva du vil videre. Nå vet hun det, og nå vet du at det ikke kan bli noe mellom dere.

 

Nå som katta er ute av sekken blir det enten lettere å ha kontakt med henne, eller så bør du kanskje ta en pause fra henne til du er over forelskelsen. Er hun en veldig god venn, finner dere tilbake til hverandre når du har gått videre.

Lenke til kommentar

Hva håper du egentlig å oppnå med det?

 

Du må bare komme over forelskelsen din (og det vil den, men det kan ta tid).

 

Slik jeg ser det kan du bare tape på å fortelle det til noen som overhodet ikke er interessert i deg (på "den" måten).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...