Gå til innhold

Klokketråden — Diskusjon og kjøpetips!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et sted i Oslo for verdivurdering og ev salg av en del klokker og ur fra dødsboet etter konas bestefar?

Dette Omega lommeuret i 800 sølv er eneste jeg har bilde av for øyeblikket. Er det sannsynlig at det er verdt mer enn sølvverdien?

PXL_20260412_081610476.jpg

PXL_20260412_081615354.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville rett og slett bare tatt med klokka til Urmaker Bjerke og slått av en prat med de.  Urmakerne der er generelt klokkeinteresserte, og kan helt sikkert peke deg i riktig retning for en god vurdering.

Apropos Omega: gikk endelig til innkjøp av denne etter å ha gått og lurt på kjøpet en stund... Er jo quartz, så ikke helt "ur" men jeg er veldig glad i både Omega og Snoopy, og endelig kom det en kombo som var mer spiselig for de i husstanden som ikke deler interessen for ur.

image.thumb.jpeg.08af92b76cfeee5fcb2b1b08853837c5.jpeg

image.thumb.jpeg.83fd91c3a05f57bea9c5546da2a5b10d.jpeg

Endret av RookieNO
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...