Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Håpløst forelskelse i ei som de ikkje blir noke med alikavell, lite venna og ikkje en dritt å gjere på, vennane mine er ikkje så soiale og eg er veldig lite med gamle gjengen fordi eg har på en måte flytta rundt om og finne ikkje en skikkelig venne gjeng eg høre helt til... Eg er ferdig med skule og venta egentlig berre på lærlingplass som kan se ut til å ta litt tid.. også er det jo sommerferie.. ka skal en gjere? så drita å lei av å sitte her deppa, tenke og kjede meg dagen lang..

 

Så jævlig når eg ikkje har noken å gå til føle eg.. Enten så har en venna eller så har en kjæreste og eg har ingen av delane.. Eg har vore forelska og vore i 2 forhold før, men det endte ikkje bra.. første slo eg opp og andre var drama og de berre sårte meg.. men eg va så avhengig av å ha noke og.. men ho slo opp og så angra ho på de no og noke shit... Eg føle eg trenge hjelp eller noke å snakke med, noke som ikkje går med gutte vennane mine for dei forstår det ikkje..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler at du får tankene litt over på andre ting. Jeg kan sterkt anbefale boksing. Det er et trivelig miljø, og boksingen gjør at du får ting på litt avstand.

 

After a night in fight club, everything in the real world gets the volume turned down. Nothing can piss you off. Your word is law, and if other people break that law or question you, even that doesn't piss you off. ~Chuck Palahniuk, Fight Club, Chapter 6

Lenke til kommentar

Jeg anbefaler at du får tankene litt over på andre ting. Jeg kan sterkt anbefale boksing. Det er et trivelig miljø, og boksingen gjør at du får ting på litt avstand.

 

After a night in fight club, everything in the real world gets the volume turned down. Nothing can piss you off. Your word is law, and if other people break that law or question you, even that doesn't piss you off. ~Chuck Palahniuk, Fight Club, Chapter 6

Ja, eg trena jo faktisk litt.. men det hjelpe alikavell ikkje helt på alt.. skal prøve å trene litt i sommar då, men alikavell så blir de ensomt føle eg...

Lenke til kommentar

Boksing er også tilknyttet hjerneskade og nedsatt kognitiv funksjonalitet, så om du ønsker å bli hjernedød er det veien å gå.

Njaa, men boksing er vell kanskje ikkje eit alternativ her.. så de glømme vi. Eg trena jo Styrke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...