Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs helt på hvilke enheter du har. Det du tok screenshot av gjelder for Windows. Du må likevel gjøre dette for å aktivere det.

 

Som nevnt tidligere, så ligger dette under nettverksinnstillinger eller lignende, men jeg kan ikke si noe mer enn det da jeg ikke vet hva annet som brukes. Android (4.3+) ser ut til at man ikke kan deaktivere DHCP(whut).

Lenke til kommentar

 

Det spørs helt på hvilke enheter du har. Det du tok screenshot av gjelder for Windows. Du må likevel gjøre dette for å aktivere det.

 

Som nevnt tidligere, så ligger dette under nettverksinnstillinger eller lignende, men jeg kan ikke si noe mer enn det da jeg ikke vet hva annet som brukes. Android (4.3+) ser ut til at man ikke kan deaktivere DHCP(whut).

 

Det har sjekket. Det er aktiv.

Lenke til kommentar

Du sliter også kun med dette problemet med den ene datamaskinen? Er det noe system i når feilen dukker opp?

 

 

Uansett, jeg synes du bare burde prøve å resette routeren din. Det fbrude finnes et lite hull so det står restet ved på selve routeren. Bruk en nål eller noe lignende, trykk og hold den inne til du ser lysene på routeren begynner å reagere. Merk at dette gjør at alt av innstillinger, nettverksnavm, passor osv tilbakestilles til standard. Dersom du har endret dem da.

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

Du sliter også kun med dette problemet med den ene datamaskinen? Er det noe system i når feilen dukker opp?

Denne maskinen er akkurat nybygd. Alle andre maskiner med trådløs nettverk funker veldig fint. Jeg har ogsså prøvd med sånn trådløs usb på den nybygd maskinen og der for jeg det samme.

Den feilen har jeg hatt mer enn 1 gang, og hver gang har det vært pga oppsett til ISP.

Ring dem og spør.

ISP ?

Lenke til kommentar

jeg er ikke god til å forklare, men jeg kan prøve.

 

Det er nettverks adapteren som heter Realtek PCIe GBE Family Controller. De som har en slik en får dette problemet opp.

 

Det jeg gjorde, trykket på Start, høyre klikk på min datamaskin og rett på egenskaper, til venstre side panel fant jeg enhet behandling og ned finner jeg nettverkskort som jeg da høyre klikker på Realtek PCIe GBE Family Controller og ned på egenskaper finner jeg strømstyring og på den så krysser jeg av det første.

 

Tipper alle som bruker Asus hovedkort har den nettverksadapteren.

 

Jeg vet ikke om dette er lurt, men, så lenge nettet ikke faller av, så er jeg glad for det.

 

Håper dette hjelper deg og for andre.

Endret av Stormforcex
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...