Jump to content
Sign in to follow this  
VampeN?

Turnering: Fredagsturnering 2

Recommended Posts

NY FREDAGSTURNERINGEtter mye overtalelse velger jeg å lage enda en turnering. Minner om at reglene er de samme. Hvis dere vil legge inn protest så kan dere det, dere må da legge ved en demo. Har vært usannsynlig mye whining og sutring de to siste turneringene, så skjerpings. Vi spiller for å ha det gøy!Som vanlig der det standard turneringsmap som er å velge mellom: de_dustII, de_mirage, de_nuke, de_inferno, de_trainMaps velges ved eliminering som alltid.Laget som står først stiller med server, MEN dersom det skulle være problemer og det andre laget har en server, så vær greie med hverandre og gi en hjelpende hånd.Alle lags kapteiner bes melde seg til meg på IRC kl 18.00! Lag som ikke er innsjekket kl 18 vil ikke få være med.15 minutters regel mellom kampene som sist.Lykke til

Gå til turneringssiden

hvorfor er Counter Samiske Gutter på ventelisten?? jeg meldte oss på som lag NR. 5

drit turnering

fordi dere ikke meldte dere til kl 18 som det sto i teksten. Vi venta til 1840, da var det fortsatt ingen tegn fra dere. Så da slapp jeg til et annet lag. Dessverre er det sånn med innsjekking

hvorfor er Counter Samiske Gutter på ventelisten?? jeg meldte oss på som lag NR. 5

drit turnering

Slutt å si at det er dritt turnering bare fordi at dere ikke klarte å sjekke inn.

• Like 1