Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ble hentet fra ons


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde ikke noe cash på kortet og begynte å gå tom for strøm på telefonen, så noe måtte jeg jo gjøre... kunne ikke spasere heller. Men jeg kan ikke være den eneste som har blitt henta av pappa etter en one night stand?

Da synes jeg heller du skulle tatt de lubne beina dine fatt og GÅTT HJEM.

Tror du skjønner sånt når du vokser opp, evt etter denne fadesen her. Sorry, men jeg tenker på en bortskjemt jenteunge når jeg ser hva du skriver.

Du har fått kroppen til å bruke den, ikke bare til å få random køller inn i, men til å bruke til andre ting også, som å gå, løpe, være utendørs, bade, svømme.... Livet har flere goder enn å spre beina i drita tilstand for drita gutter. Håper du finner ut av det...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Hadde ikke noe cash på kortet og begynte å gå tom for strøm på telefonen, så noe måtte jeg jo gjøre... kunne ikke spasere heller. Men jeg kan ikke være den eneste som har blitt henta av pappa etter en one night stand?

Da synes jeg heller du skulle tatt de lubne beina dine fatt og GÅTT HJEM.

Tror du skjønner sånt når du vokser opp, evt etter denne fadesen her. Sorry, men jeg tenker på en bortskjemt jenteunge når jeg ser hva du skriver.

Du har fått kroppen til å bruke den, ikke bare til å få random køller inn i, men til å bruke til andre ting også, som å gå, løpe, være utendørs, bade, svømme.... Livet har flere goder enn å spre beina i drita tilstand for drita gutter. Håper du finner ut av det...

 

Jeg er helt enig, hun er ganske bortskjemt

Lenke til kommentar

 

blablabla

 

 

Må jeg få presisere at jeg hadde "trent" nonstop en hel natt og i tillegg hadde høye sko SAMTIDIG som tidenes fyllesyke slo innover meg, så å gå nesten 1 mil i en slik tilstand - nei. Det hadde faen ikke du gjort engang, hahaha!

 

 

 

Hvorfor er jeg bortskjemt fordi pappa er snill?

edit: flettet dobbeltpost

Endret av Tvillingsjel
Lenke til kommentar

 

 

Nja, du er neppe den eneste, men jeg tviler på at det er vanlig. Men så har jeg ikke et problem med å vandre en times tid for å komme meg hjem da.

 

Ble kjørt hjem fra en fest av faren til ei jeg hadde rota med rett før da. Det var litt spesielt (enda mer spesielt siden hun på det tidspunktet var, uh, 25 eller noe), men det sparte meg for en lengre hjemtur, så greit nok.

Jeg måtte ha gått 9,5 km da, og jeg hadde høye hæler i tillegg, så det var ikke aktuelt å gå nei...

 

En annen gang måtte han by the way hente meg når jeg flata batteriet på bilen, etter jeg hadde knullet en dude på en parkering ved et nedlagt senter. Jeg hadde ikke tauing inkludert i forsikringen så det ville kostet altfor mye å få Viking til å komme kun for å starte bilen, og når klokken var 02.30 om natta hadde jeg ingen andre muligheter enn å ringe han. Så han kom jo da, og der satt vi to i bilen (helt påkledd) med flatt batteri. Tror du han skjønte noe?..

Da har du tydeligvis gitt faren din flere grunner til å være stolt over avkommet sitt. Jeg ser ikke problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...