Gå til innhold

GUIDE: Slapp av, la Otto gjøre jobben (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Har brukt OSX i mange år, men aldri benyttet meg av Automator. Gjorde et forsøk nå, og dette var jo rett og slett genialt, og enkelt også!

Lenke til kommentar

fins noe lignende man kan laste ned til windows også, men husker ikke hva det het.

 

Ikke egentlig noe lignende. Automator-støtte er bygd inn i alle toolkittene man bruker for å skrive programmer for Mac. Som et tredjeparts utvikler trenger du ikke gjøre noe som helst for at programmet ditt skal fungere med Automator.

 

På Windows finner du ikke like integrerte løsninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

fins noe lignende man kan laste ned til windows også, men husker ikke hva det het.

 

Ikke egentlig noe lignende. Automator-støtte er bygd inn i alle toolkittene man bruker for å skrive programmer for Mac. Som et tredjeparts utvikler trenger du ikke gjøre noe som helst for at programmet ditt skal fungere med Automator.

 

På Windows finner du ikke like integrerte løsninger.

det fins et program som kan trykke på ting ut i fra bilder du legger inn og som kan bruke tastatur knapper, så det blir ikke likt, men det er noe av det samme. men jeg husker ikke hva det heter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

 

 

fins noe lignende man kan laste ned til windows også, men husker ikke hva det het.

Ikke egentlig noe lignende. Automator-støtte er bygd inn i alle toolkittene man bruker for å skrive programmer for Mac. Som et tredjeparts utvikler trenger du ikke gjøre noe som helst for at programmet ditt skal fungere med Automator.

 

På Windows finner du ikke like integrerte løsninger.

det fins et program som kan trykke på ting ut i fra bilder du legger inn og som kan bruke tastatur knapper, så det blir ikke likt, men det er noe av det samme. men jeg husker ikke hva det heter.

 

 

Du har jo AutoIT hvis det er det du tenker på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...