Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem knuller dere, gutter?


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om dere gutter har noen kriterier for hvem dere knuller, eller om dere faktisk helt ukritisk høvler over enhver med vagina? Jeg mener nå ikke engangstilfeller i fylla, men gjentagende, seksuelle affærer med jenter du kun møter for sex, hovedsakelig edru.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs jo helt hvilken aldersgruppe det er snakk om.
På den tiden jeg debuterte grep jeg nesten hver eneste sjangse, men ettersom man blir litt eldre og mer erfaren, så blir man også mer kresen, og finner sin smak.

For meg går det nesten like mye på oppførselen og personligheten til en jente som hvordan hun ser ut. Liker godt at de er lekende.

Men går ikke til sengs med jenter jeg ikke kjenner, som jeg enten kunne hatt ett forhold eller vennskap med.

Dette gjelder da kun ikke one night stands, der tenker jeg nok ikke like mye :tease:



Anonymous poster hash: 46f81...f2c
Lenke til kommentar

Siden vi nå en gang er på et dataforum (det skal dog sies at brukergruppen har utvidet seg noe etterhvert) tror jeg vi trygt kan anta at ganske mange av dem du spør (og antagelig noen av dem som svarer) er strålende fornøyd om de har noen dame i det hele tatt. :wee:

 

På internett kan vi alle skryte på oss erfaring på linje med en aldrende rockemusiker. Men du kan trygt ta det med flere klyper salt, TS.

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Siden vi nå en gang er på et dataforum (det skal dog sies at brukergruppen har utvidet seg noe etterhvert) tror jeg vi trygt kan anta at ganske mange av dem du spør (og antagelig noen av dem som svarer) er strålende fornøyd om de har noen dame i det hele tatt. :wee:

 

På internett kan vi alle skryte på oss erfaring på linje med en aldrende rockemusiker. Men du kan trygt ta det med flere klyper salt, TS.

 

Geir :)

 

Vil det si at jeg kanskje ikke er den eneste jomfruen innpå her altså? :p

Lenke til kommentar

Siden vi nå en gang er på et dataforum (det skal dog sies at brukergruppen har utvidet seg noe etterhvert) tror jeg vi trygt kan anta at ganske mange av dem du spør (og antagelig noen av dem som svarer) er strålende fornøyd om de har noen dame i det hele tatt. :wee:

 

På internett kan vi alle skryte på oss erfaring på linje med en aldrende rockemusiker. Men du kan trygt ta det med flere klyper salt, TS.

 

Geir :)

Dataforum?

Sikker på at mange er her for å diskutere fotballl, hverdagslige ting osv sånn som meg

Eller de andre kategoriene

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Siden vi nå en gang er på et dataforum (det skal dog sies at brukergruppen har utvidet seg noe etterhvert) tror jeg vi trygt kan anta at ganske mange av dem du spør (og antagelig noen av dem som svarer) er strålende fornøyd om de har noen dame i det hele tatt. :wee:

 

På internett kan vi alle skryte på oss erfaring på linje med en aldrende rockemusiker. Men du kan trygt ta det med flere klyper salt, TS.

 

Geir :)

 

Vil det si at jeg kanskje ikke er den eneste jomfruen innpå her altså? :p

 

 

Jomfru søkjer jomfru

 

 

Siden vi nå en gang er på et dataforum (det skal dog sies at brukergruppen har utvidet seg noe etterhvert) tror jeg vi trygt kan anta at ganske mange av dem du spør (og antagelig noen av dem som svarer) er strålende fornøyd om de har noen dame i det hele tatt. :wee:

 

På internett kan vi alle skryte på oss erfaring på linje med en aldrende rockemusiker. Men du kan trygt ta det med flere klyper salt, TS.

 

Geir :)

Dataforum?

Sikker på at mange er her for å diskutere fotballl, hverdagslige ting osv sånn som meg

Eller de andre kategoriene

 

 

Det startet vel i all hovedsak som et data/tech forum og har i en lang årrekke vært dominert av disse type menneskene.

Lenke til kommentar

Ja, det er blitt litt bredere med årene. Men det var nære på: Når jeg ble moderator første gang snakket det daværende forumstyret om å kutte ut all diskusjon utenom data/foto/mobil etc, fordi det bare ble trolling og krangling av det. Politikk-kategorien ble faktisk stengt en tid fordi ingen moderatorer ville røre den. Så dere som er her for å diskutere fotball og andre ting bør sende en vennlig tanke til min gamle venn Dotten og andre som sørget for at forumet gikk den veien det gjorde.

 

Nå tror jeg vel forsåvidt at det med å skryte på seg sex-erfaring ikke er begrenset til datanerder. Det gjelder vel overalt hvor man får være anonym. Vi hadde tidligere en fyr på forumet som skrev jevnlig om sine kvinneerobringer på Oslos utesteder. Det viste seg etterhvert at han satt på en militærleir i indre Troms og skrev alt sammen... :wee:

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om det er ein gjensidig vilje til å gjere denslags, ho ser nogetlunde ut og er nokså oppegåande, så skal vel ting vere i orden. Dette kan jo skli litt ut når ein er på ein snurr, så enkelte avvik har jo funne stad med åra(men ikkje på det med gjensidig vilje, altså. Ein kjeltring er eg då ikkje). Eg er vel nokså gjennomsnittleg sånn.

 

Litt utanfor det TS spurde om, sidan vedkomande ville høyre om ting som ikkje har med ONS å gjere. Men eg vil at tråden skal handle om ONS.

Endret av Teitgutt
Lenke til kommentar

Jeg er 24 år gammel og er forsatt jomfru, så jeg skal ikke lyve at jeg har akkurat nå lite standard.

Men alle jeg "har prøvd meg på" til nå, har vært damer jeg faktisk liker generelt sett.

Hvilket betyr at hvis du prøver deg på damer du misliker så kommer det til å gå rett til sengs! Du kan stole på meg, jeg er en anonym bruker på et nettforum.

Lenke til kommentar

 

har en 2-3 stykk jeg knuller på fast for fun mens jeg leter etter miss perfect.

Ei random blir det dog her og der, damene vet å gripe sjansen når jeg er full....

Anonymous poster hash: 87d55...515

 

 

 

Hvilke kriterier har du til disse 2-3 når du skal knulle dem gjentatte ganger, da? Og hvorfor så mange, fremfor å bare ha 1 fast "mens du venter" som du sier?

Endret av Ullebingo
Lenke til kommentar

 

Jeg er 24 år gammel og er forsatt jomfru, så jeg skal ikke lyve at jeg har akkurat nå lite standard.

Men alle jeg "har prøvd meg på" til nå, har vært damer jeg faktisk liker generelt sett.

Hvilket betyr at hvis du prøver deg på damer du misliker så kommer det til å gå rett til sengs! Du kan stole på meg, jeg er en anonym bruker på et nettforum.

 

hehe. I kanskje halvparten av tilfellene har de jeg prøvde på også vist interesse.

Men ser ut som jeg tiltrekker kvinner som har problemer..

Lenke til kommentar

hehe. I kanskje halvparten av tilfellene har de jeg prøvde på også vist interesse.

Men ser ut som jeg tiltrekker kvinner som har problemer..

Been there, done that :/ Bare å holde håpet oppe, så går det nok bra til slutt. Med mindre du er en av de 3 % eller så som aldri får seg noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...