Gå til innhold

Xbox One-reklame skrur på konsoller verden over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Så irriterendes, nå skal jeg ihvertfall aldri skaffe meg en xbone...

Har jo lite å si for oss ettersom vi kan se langt etter denne reklamen i Norge.

 

Ikke reklamen jeg sikta til men at sensoren reagerer på alt mulig av stemmer og lyder, spill konsoller har blitt alt for moderniserte...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Spill maskiner har alltid vært spill maskiner hvor man spiller spill, jeg liker ikke alle disse sensor greiene, jeg vil bare dem skal lage en vanlig maskin uten sensor

Lenke til kommentar

Spill maskiner har alltid vært spill maskiner hvor man spiller spill, jeg liker ikke alle disse sensor greiene, jeg vil bare dem skal lage en vanlig maskin uten sensor

 

Nå skal Microsoft lage en Xbone versjon uten Kinect.. så nå kan du ro ned brødboksen din!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Spill maskiner har alltid vært spill maskiner hvor man spiller spill, jeg liker ikke alle disse sensor greiene, jeg vil bare dem skal lage en vanlig maskin uten sensor

Nå skal Microsoft lage en Xbone versjon uten Kinect.. så nå kan du ro ned brødboksen din!

 

Da skal jeg kjøpe den...

 

Når neste banjo kazooie spill kommer ut, har ikke fått sjekket alle spille som microsoft annonserte så vet ikke om den annonserte noen nye banjo spill men tviler sterkt, nuts and bolts fikk sin runde med juling når det kom ut så dem tør nok ikke å lage flere spill, ser at det kommer et nytt crackdown spill ut som er fristendes men etter det grusome crackdown 2 er det ikke særlig fristendes /:

Lenke til kommentar

Det kan sammenlignes med første gangen man får boblebad/toastjern/brødrister/etc. Fancy ting man bruker veldig mye den første måneden, men som brukes mindre og mindre etter det. Stemmekontroll er en fancy kjøpsfunksjon som en stor del av kjøperne liker, men ender opp nedstøvet etter 2 måneder.

Whaaat? Jeg bruker jo brødrister hele tida! Skulle ønske jeg hadde boblebad :/

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg også. Har ikke plass til boblebad i den lille kåken min jeg. Snufs. :)

 

Da måtte det blitt:

 

1. Boblebad i kjøkken

 

2. Boblebad i stua

 

3. Boblebad på loftet

 

4. Boblebad på den knøttlille balkongen

 

5. Boblebad på soverommet

 

6 Boblebad i innkjørselen til der jeg bor elns. - andre rare plasseringer.

 

Det eneste jeg kommer på - er å få et dusjhode som kan lage skumdusj (altså bobler).

Men det blir jo ikke riktig samme opplevelse vel, eller?

 

Selv masedusj kan ikke erstatte boblebad på en fullverdig måte.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg skjønner fortsatt ikke hvorrfor dem har impletert dette i det hele tatt, hvem vil ha noe slikt?

Jeg ELSKER det! Du aner ikke hva du går glipp av

 

Jeg syns det er bedre å ha det seperat

Lenke til kommentar

 

Det kan sammenlignes med første gangen man får boblebad/toastjern/brødrister/etc. Fancy ting man bruker veldig mye den første måneden, men som brukes mindre og mindre etter det. Stemmekontroll er en fancy kjøpsfunksjon som en stor del av kjøperne liker, men ender opp nedstøvet etter 2 måneder.

Whaaat? Jeg bruker jo brødrister hele tida! Skulle ønske jeg hadde boblebad :/

 

 

Joda, men poenget mitt var er at produkter som det generelt ender opp med å ikke brukes over en viss tid. Det finnes så klart unntak.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...