Gå til innhold

SNIKTITT: Halo: The Master Chief Collection


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sånn som jeg har forstått det så kan man spille multiplayermaps fra Halo 2 med Halo 2 gameplay, maps fra Halo 3 med Halo 3 gameplay osv i alle 4 spillene.. Dette er jo bare en våt drøm for oss gamle Halofans :D

 

Halo 2 blir det best spillet Xbox One noen gang kommer til å få.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du går glipp av noen spill ja. I Halo-serien er det laget flere spill hvor hovedkarakteren ikke er Master Chief. Disse er ikke inkludert. Du får som sagt Halo 1, Halo 2, Halo 3 og Halo 4 i denne pakken. Spillene som ikke er inkludert er Halo: ODST og Halo: Reach, samt RTS-spillet Halo: Wars.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Håper på de lager en collection for PC også, men dette er vel bare å drømme om kan jeg tenke meg :(

+1

Men skjer neppe, utenom halo 1 som har vært ute en stund..

microsoft: must. keep. exclusitivity.

 

Halo 2 er jo og ute på PC :)

 

Joda, men hadde vært fint med et av de nye Halo spillene.

Lenke til kommentar

Reach og ODST følger ikke med. Kun 1-4.

 

 

Du går glipp av noen spill ja. I Halo-serien er det laget flere spill hvor hovedkarakteren ikke er Master Chief. Disse er ikke inkludert. Du får som sagt Halo 1, Halo 2, Halo 3 og Halo 4 i denne pakken. Spillene som ikke er inkludert er Halo: ODST og Halo: Reach, samt RTS-spillet Halo: Wars.

 

 

Takk for svar! :)

 

Reach og ODST-spillene, er dette noen "perler av spill" som jeg ved dette kjøpet går glipp av? Merk at jeg ikke er interessert i multiplayerdelen, kun singleplayer. Eller kan disse gå meg fint forbi?

 

 

Takk igjen!

Lenke til kommentar

ODST er ikke spesielt bra, men jeg likte Reach. Ingen av spillene er direkte relevante til historien i Master Chief-serien. ODST handler om Orbital Drop Shock Troopers (menneskelige grunts mer eller mindre) og foregår samtidig med hovedhistorien (tror jeg), mens Reach er en prequel.

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...