Gå til innhold

Så mye bedre er grafikken i Grand Theft Auto V på PlayStation 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen, får håpe de optimaliserer spillet "porten" til PC denne gangen. I 2008 kunne selv ikke en ferdigbygd 'god' pc dra GTA4 knirkefritt. Prøv å installer GTA 4 på en ny PC i dag: Det vil fortsatt ikke kunne kjøre smertefritt på max ...

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Skulle ønske de heller kom med en fortsettelse til Red Dead Redemption.

Eller kanskje en prequel, fra tiden der John Marston red sammen med resten av gjengen, og der man kunne styre flere personer som i GTA 5, planlegge bankran, robbe tog osv.

 

 

Det er ikke noe enten eller. Red Dead Redemption 2 er sannsynligvis det neste spillet som kommer. Sitat fra Take-Two CEO for noen uker siden:

 

"It seems quite obvious that Red Dead is a permanent franchise."

 

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Fy søren så bra. Jeg gleder meg til PS4-utgaven.

 

Men, hvorfor må de vise med så harde mørke/svarte kontraster. ER det virkelig slik forskjell i virkeligheten, eller er det en gimmick de har manipulert inn. Bare for å vise tydelig at det ikke er samme konsoll?

Lenke til kommentar

 

Ikke helt den samme grafikken vi ble servert som da Naughty Dog viste frem Uncharted 4... Men oppgradering er det definitivt.

Hmmm, håper de lager en rabattert utgave til oss som har PS3-versjonen fra før, for jeg gidder ikke kjøpe det på nytt til full pris.

Enig der. Jeg har fullført spillet på PS3. Hvis jeg skal betale full pris på PS4 så vil jeg ha en full ny story i det minste.

 

 

 

Hvordan kan man fullføre et så komplekst og fritt spill? Forstår deg ikke helt. Er det kun missions du søker, elns.?

Lenke til kommentar

Selv på PS3 så syns jeg GTA V er noe av det mest visuelle imponerende spill. The Last of Us er også bra men GTA V byen så "ALIVE" ut. Det er så ufattelig mye detaljer i det spillet, bare det at man kan gå realtime inn i en leilighet, se ut av vinduet og se trafikk og personer som fortsetter sitt dagligdagse liv er veldig spesielt.

 

Husker også vanneffektene, ble så imponert at jeg holdt på med vannjet i en time uten mål og mening. Bare elsket å kjøre på vannet pga fysikken og effektene. Selv dama likte spillet, og det er også et tegn på at det er bra. Hun syns kjøringen og omgivelsene var veldig realistiske og da blir det automatisk morro.

 

Så gleder meg mildt sagt til PC versjonen, det kommer til å bli 2014 beste spill uten noe som helst tvil.

Lenke til kommentar

Fy faen, får håpe de optimaliserer spillet "porten" til PC denne gangen. I 2008 kunne selv ikke en ferdigbygd 'god' pc dra GTA4 knirkefritt. Prøv å installer GTA 4 på en ny PC i dag: Det vil fortsatt ikke kunne kjøre smertefritt på max ...

 

Om du kjøper det gjennom Steam så vil det kjøre helt fint ettersom du da vil få det ferdig oppdatert. Den første versjonen derimot til den hardwaren som var kraftig da i 2009 var likevel ikke god nokk til å spille GTA4 slik det burde spilles. Derimot med så mye penger som Rockstar har satset inn på GTA5 så håper jeg virkelig at de har lært.

Lenke til kommentar

. Derimot med så mye penger som Rockstar har satset inn på GTA5 så håper jeg virkelig at de har lært.

 

Har ingen forventninger til dette. Rockstar pisser stadig på PC brukere, og kommer til å gjøre det igjen. Jævlig griske har de blitt også, altfor store og mektige.

Tidligere spilte mye Rockstar, gidder rett og slett ikke lenger, har spilt ferdig mine timer på GTA. Skjønner ikke hva som er så stort med det lenger. Var mer moro før da det var mer nytt som sjanger, nå fins så mange konkurrenter som går egne veier og leverer vel så bra spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helvette det skal bli gøy. Får bare håpe på at det neste spillet ikke bare er det samme. Rockstar lager solide spill, men en hest med ett triks er ikke kult. Nå er dette skrevet i en ønske om at fremtidige GTA spill burde holde seg høyt over hva gjenomsnittet er i henhold til kvalitet, slik de har gjort i en lang rekke spill. Vi får vente i spenning!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...