Gå til innhold

Samsung galaxy S4 Active - anyone?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en S4 Active, fordi den frista så veldig der og da. Men så leste jeg mer og mer om den, og nå er jeg fryktelig usikker. Er det noen som har peiling på denne kontra S4 og S5? Jeg er jo mye ute i skog og mark. I tillegg liker jeg å kunne ta gode bilder (uten at jeg er noen proff på området).

Er S4 Active en bra tlf? Eller burde jeg heller velge en av de andre. Det er jo flere megapixler på de to andre, men er det stor forskjell på bildekvaliteten? Og er det andre positive/negative ting dere kan nevne. Har så lite lyst til å angre, så nå tenkte jeg at jeg fikk lage et innlegg ang. dette. :)

 

Takker så mye for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S4 Activ er en fin telefon det.Den har veldig problemer med høytaleren og micen etter den er blitt våt(greit og vite så du ikke trur den er ødelagt,den må bare tørke i 30min tid).Hadde nok gått for s5 hadde jeg vært deg.Bildene på s5 er MYE bedre en de du får på s4 activ.

Lenke til kommentar

S4 Activ er en fin telefon det.Den har veldig problemer med høytaleren og micen etter den er blitt våt(greit og vite så du ikke trur den er ødelagt,den må bare tørke i 30min tid).Hadde nok gått for s5 hadde jeg vært deg.Bildene på s5 er MYE bedre en de du får på s4 activ.

Tusen takk for svar. Har en følelse av at jeg heller burde investere litt ekstra og kjøpe en S5. Sånn går det når man blir for impulsiv. ;)

Lenke til kommentar

Har selv S4 active - orange :)

Veldig fin telefon det, ikke fantastisk på noen områder, men heller ikke så dårlig andre steder at det blir en dealbreaker. Dens svakeste side er helt klart kameraet, det ikke dårlig - langt ifra, men hvis du vil ta gode bilder må du investere in en dyrere telefon. Dens nest svakeste side er batteriet, selv om det har blitt en god del bedre etter KitKat oppdateringen. Også her må du investere i en nyere telefon, hvis du vil ha ordentlig batterilevetid.

Selv er jeg veldig fornøyd, har ikke angret ett sekund, for den er nesten perfekt til behovene mine.

De største problemene jeg kan se med å kjøpe noen av de andre nevnte er; at de er dyrere, og at de ikke er orange.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...