Solarstone Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 folk kan si akkurat hva F*** de vil men jeg er så fuckings lei hele Ngt.. kundeservicen dems er jo bare lattelig... brukte 3x150 kr på kontant kort bare på å (prøve) å komme gjennom på kunde service! HAH! drøm søtt ..på den linja tror jeg ikke det har vært liv på år og dag!? har betalt alle mine regninger, men neida sette opp hastigheten min igjen det skal de bare glemme...du tenker sikkert har betaling blitt registrert da!? ja det har den...de ringte til og med og sa at nå er alt i orden etter hendelser med innbetaling som forsvinner hoss dem (ikke registrert) osv + ruter som plutselig slutter å virke..++vente par uker på ny ruter..osv osv osv osv... KJØNNER DERE NÅ ELLER!? NOEN MÅ JO FÅ HØRE HVA JEG MENER OM SAKEN...sorry for at det måtte bli dere ..men som sakt NGT er jo umulig å få kontakt med! grunnen til at jeg ikke sier opp abon...er jo at de leverer jo ert bra produkt ...den skal de ha for ...men ikke noe mere! jeg er dritt lei..var det noen som husket slag orde dems!? vell jeg har glemt det ...
RAPTORR Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 glem det du får aldri kontakt med dem det er lindorf som har kundmotakket det er som spøre om truser på et verksted jeg har byta til firstmile
Delvis Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 NextGentel også? Ja det er jo ikke første gang vi hører om sånne symptomer hos dem også. Men mange skryter jo av Ngt, og er det ikke de som blir regnet som en av de beste? Men hvilken levr. er det som er helt skikkelig? Fins det noen? Det er jo noe tull med alle, jeg har hatt Adsl hos to forskjellige og syns det er dårlig hos begge. Slurv, treghet, kommunikasjonsvikt, ignoranser og mangelfulle tilbakemeldinger har vært mye standaren hos begge. Det er fordømt slitsomt og irriterende :x FINS det en skikkelig seriøs leverandør som du kan stole på og du vet du får det du skal ha? Bluecom kanskje?? ( har ikke hørt mye negativt om dem)
enmannen Skrevet 15. oktober 2003 Skrevet 15. oktober 2003 Hater dem selv. Skulle flytte abb. til ny adresse. Tok nesten 4 mnd. Når jeg nå har bedt om å få tilbake pengene for perioden offline så påstår de at jeg meldte flytting for én mnd siden(!!) og ikke 4. Vet snart ikke hva jeg skal gjøre. Får ikke svar på sint mail jeg sendte, og har heller ingen 'bevis' på når jeg meldte flytting siden dette foregår på deres egen nettside. Kommer til å kontakte forbrukerrådet om ikke jeg snart hører noe. Det koker i toppen hver gang jeg tenker på NGT!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå